صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی در بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل از صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی بخش کویرات در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی در بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، مجید نوری رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل امروز شنبه 10 آذر 97 از صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی در روستای شهریاری بخش کویرات و چهارمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

نوری افزود: اقامتگاه بوم گردی شهریاران دارای زیر بنای 1500 متر مربع ،14 اتاق و قابلیت پذیرش حدود 70 نفر مسافر و موجب ایجاد اشتغال 17 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران وبیدگل خاطر نشان کرد: اقامتگاه های بوم گردی طرح هایی هستند که در آنها هر سه مقوله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش دارند زیرا در مرحله اول احیاء و مرمت یک بنای تاریخی و سپس آماده سازی برای بازدید و اقامت گردشگران داخلی و خارجی و همچنین راه اندازی کارگاه و نمایشگاه صنایع دستی در بخشی از این بنا از برنامه های پیش بینی شده جهت این اقامتگاه هاست.

او گسترش اقامتگاه های بوم گردی را زمینه ای برای بهره گیری از ظرفیت های بومی و محلی در توسعه گردشگری خواند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 331

به "صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی در بخش کویرات آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور اولین پروانه بهره برداری اقامتگاه بوم گردی در بخش کویرات آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید