شاتل موبایل برای اولین بار؛ از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند رونمایی کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل، در کنار پیاده سازی فاز نو هوشمندی سیم کارت های شاتل موبایل و همزمان با افزایش قابلیت ها و دقت این فناوری نوآورانه، راهکاری فراهم شده تا مشترکین سیم کارت های این اپراتور در هر لحظه بتوانند به وسیله شماره گیری کد دستوری #81، بدون احتیاج به اعمال تنظیمات خاص و یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام شرایط اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود و یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

شاتل موبایل برای اولین بار؛ از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند رونمایی کرد

برای اولین بار در کشور، شاتل موبایل از قابلیت انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان در سیم­کارت­های هوشمند خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل، در کنار پیاده سازی فاز تازه هوشمندی سیم کارت های شاتل موبایل و همزمان با افزایش قابلیت ها و دقت این فناوری نوآورانه، راهکاری فراهم شده تا مشترکین سیم کارت های این اپراتور در هر لحظه بتوانند به وسیله شماره گیری کد دستوری #81، بدون احتیاج به اعمال تنظیمات خاص و یا نصب اپلیکیشن، امکان استعلام شرایط اتصال، تغییر و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود و یا بازگشت به حالت انتخاب هوشمند شبکه را داشته باشند.

دسترسی به این قابلیت ها به وسیله کد دستوری هم اکنون برای اولین بار و به صورت آزمایشی برای مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل در استان خوزستان راه اندازی شده و دسترسی به این خدمت تازه، به زودی در سایر استان های کشور نیز فراهم خواهد شد.

در این سرویس مشترکین با شماره گیری کددستوری #181 امکان استعلام و مشاهده شبکه رادیویی که در لحظه به آن متصل هستند را خواهند داشت و با شماره گیری کد #281 انتخاب و تغییر دستی شبکه رادیویی میزبان بین سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور امکان پذیر میگردد. با شماره گیری #381 هم امکان بازگشت به حالت هوشمند و انتخاب اتوماتیک شبکه رادیویی فعال می گردد. لازم به ذکر است در صورت عدم فعالسازی مجدد انتخاب هوشمند شبکه، با خروج مشترک از شهر محل سکونت خود و یا در صورت افت فناوری شبکه انتخاب شده مشترک، قابلیت انتخاب هوشمند شبکه به صورت اتوماتیک مجددا فعال می گردد و برای استفاده از برترین پوشش و فناوری شبکه، انتخاب شبکه به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل تازه تلفن همراه کشور است که امکان اتصال هوشمند و اتوماتیک به سه شبکه رادیویی تلفن همراه کشور را فراهم نموده است. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سیمکارت های هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G/LTE با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا به وسیله شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1824

به "شاتل موبایل برای اولین بار؛ از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل موبایل برای اولین بار؛ از امکان انتخاب دستی شبکه رادیویی در سیم کارت های هوشمند رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید