سی ان ان: بایدن با اختلاف 24 درصد از سندرز پیشی گرفت

به گزارش مجله مدیریت ناب، طبق آخرین نظرسنجی ها، جو بایدن در میان هواداران حزب دموکرات با اختلاف 24 درصد از برنی سندرز پیشی گرفته است.

سی ان ان: بایدن با اختلاف 24 درصد از سندرز پیشی گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نتایج نظرسنجی سی ان ان/اس آر اس اس که امروز (سه شنبه) منتشر شد حاکی از آن است که جو بایدن معاون باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا از زمان اعلام نامزدی خود برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، با اختلاف 24 درصد در میان هواداران حزب دموکرات، از برنی سندرز پیشی گرفته است.

روز پنجشنبه هفته گذشته (5 اردیبهشت ماه)، بایدن رسماً نامزدی خود برای شرکت بعنوان نماینده دموکرات ها در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا را گفت.

نتایج نظرسنجی اخیر حاکی از آن است بایدن با اختلاف 24 درصد از حمایت 39 درصدی دموکرات ها برخوردار است و سندرز با کسب حمایت 15 درصدی دموکرات ها در صندلی دوم قرار گرفته است.

طبق این گزارش، بایدن و سندرز تنها نامزدهای حزب دموکرات هستند که از حمایت دو رقمی هواداران دموکرات برخوردار هستند.

نظرسنجی سی ان ان/ اس آر اس اس نمایانگر افزایش 11 درصدی حمایت دموکرات ها از بایدن از ماه گذشته تاکنون است. در نظرسنجی ماه گذشته، 28 درصد از دموکرات ها گفته بودند که از بایدن حمایت می نمایند.

نظرسنجی فوق در بازه زمانی 25 تا 28 آوریل (5 تا 8 اردیبهشت ماه) با درصد خطای 5.9 درصد در بین هواداران حزب دموکرات برگزار شده است.

نظرسنجی مورنینگ کانسالت نیز که اوایل روز سه شنبه نتیجه آن منتشر شد حاکی از آن است که بایدن از حمایت 36 درصدی دموکرات ها برخوردار است و سندرز با کسب حمایت 22 درصدی دموکرات ها در صندلی دوم قرار گرفته است.

طبق این گزارش، 15 هزار 475 نفر از هواداران حزب دموکرات در نظرسنجی مورنینگ کانسالت با درصد خطای یک درصد شرکت کردند.

پیش از اعلام نامزدی بایدن، نظرسنجی های انجام شده میان هواداران حزب دموکرات نشان می داد که بایدن بالاتر از سندرز قرار گرفته است و محبوبیت او به اندازه ای است که اگر در حال حاضر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار گردد، قادر به شکست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 184

به "سی ان ان: بایدن با اختلاف 24 درصد از سندرز پیشی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی ان ان: بایدن با اختلاف 24 درصد از سندرز پیشی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید