رونمایی از اطلس جامع صنایع دستی آذربایجان شرقی

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران-اطلس جامع صنایع دستی آذربایجان شرقی با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

رونمایی از اطلس جامع صنایع دستی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ روز 10 بهمن ماه 1400 با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی و پویا محمودیان معاون صنایع دستی در غرفه آذربایجان شرقی اطلس جامع صنایع دستی این استان رونمایی شد.

علی دارابی با بیان اینکه آذربایجان شرقی خطه ای همیشه تاریخ ساز برای ایران بوده است، ادامه داد: آذربایجان همیشه خاستگاه رشادت ها، نوآوری ها و خلق آثار بی بدیلی بوده که در تمامی نقاط دنیا معروفیت داشته است، این خطه همیشه با تفکر ژرف خود توانسته توانایی های خود را بخوبی معرفی کند و نقش ماندگاری را در تمامی مراحل رشد و توسعه داشته باشد.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: اطلس جامع صنایع دستی آذربایجان شرقی از دیگر اقدامات مهم و اثرگذار این استان است که در معرفی آثار هنرمندان خلاق این دیار نقش به سزایی خواهد داشت.

دارابی گفت: اطلس جامع صنایع دستی آذربایجان شرقی سند و گواهی بر تاریخ هنری این دیار است که علاوه بر هنرهای فعال به معرفی هنرهایی که در تاریخ این منطقه جاری بوده اند نیز می پردازد. ایازی/خبرگزاری خبرنگاران

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1993

به "رونمایی از اطلس جامع صنایع دستی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اطلس جامع صنایع دستی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید