رهایی از ایمیل های کاری در تعطیلات با قابلیت جدید جیمیل

به گزارش مجله مدیریت ناب، قابلیت جدیدی در بخش تجاری جیمیل فعال شده است که کاربران را از ایمیل های کاری در تعطیلات رها می سازد.

رهایی از ایمیل های کاری در تعطیلات با قابلیت جدید جیمیل

به گزارش خبرنگار ،گوگل در طی سال های اخیر خدمات مناسبی را به کاربران خود ارائه داده و در اکثر مواقع به احتیاجهای آنان توجه بسکمک می نماید. این شرکت بارها در بروزرسانی های نرم افزارهای خود توجه بسکمک به شرایط و احتیاجهای کاربران داشته است. قابلیت های اضافه شده به نرم افزارهای این شرکت در اکثر مواقع با استقبال کاربران روبه رو می شود. گوگل به تازگی یک قابلیت جدید مخصوص کارکنان طراحی نموده است که بسیار به آن ها کمک می نماید.

قابلیت جیمیل برای کاربران

هر کسی در طول روزهای زندگیش به ساعاتی احتیاج دارد که در آن ها پیغام های زیادی که از سوی محل کار ارسال می شوند وجود نداشته باشند. یک قابلیت جدید در business Suite گوگل می تواند به شما در این زمینه کمک برساند. این قابلیت بدین شکل عمل می نماید که اگر فردی در تعطیلات است به هر کس که قصد ایمیل دادن به او را داشته باشد، این مسئله را در قالب پیغامی اطلاع می دهد.

این قابلیت برای هر دوی نرم افزار جیمیل و Hangouts است که با بنری در زیر بخش ارسال ایمیل یا پنجره چت ظاهر می شود تا به فرستنده هشدار دهد که گیرنده اکنون در بازه زمانی کاری خود نیست. در این بنر حتی گفته می شود که این فرد چه زمانی دوباره به کار خود باز می شود که این مسئله بسیار کارآمد است.

در ادامه تصویر این قابلیت در جیمیل را مشاهده می کنید:

غیرممکن شدن فراموشی رمز عبور در مرورگرهای جدید کروم و Edge

این اعلان ها برای کاربران G Suite در دسترس هستند. نرم افزار G Suite در واقع ابزار تجاری گوگل است. این قابلیت به طور اتوماتیک در G Suite فعال شده و در هفته های آینده در دسترس همه کاربران این بخش قرار می گیرد. دیگر با استفاده از این قابلیت احتیاجی نیست نگران پیغام هایی باشید که در زمان استراحت برای شما ارسال می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 307

به "رهایی از ایمیل های کاری در تعطیلات با قابلیت جدید جیمیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهایی از ایمیل های کاری در تعطیلات با قابلیت جدید جیمیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید