رقابت سر سخت شرکت سامسونگ با هواوی

به گزارش مجله مدیریت ناب، منابع مطلع اعلام کردند که شرکت سامسونگ الکترونیک ممکن است گوشی هوشمند پرچم دار خود را بیش از یک ماه زودتر از آنچه که انتظار می رفت روانه بازار کند تا بخشی از سهم گوشی های هواوی در بازار را به خود اختصاص دهد و از رقابت با شرکت اپل جا نماند.

رقابت سر سخت شرکت سامسونگ با هواوی

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران به نقل از رویترز، سه منبع مطلع اعلام کردند که شرکت سامسونگ الکترونیک ممکن است گوشی هوشمند پرچم دار خود از سری گلکسی اس را بیش از یک ماه زودتر از آنچه که انتظار می رفت روانه بازار کند تا بخشی از سهم گوشی های هواوی در بازار را به خود اختصاص دهد و از رقابت با شرکت اپل جا نماند.

شرکت فناوری هواوی زمانی موقعیت برتر سامسونگ را در بازار جهانی تلفن های هوشمند به چالش می کشید اما اکنون این رقیب چینی در تکاپو برای بقا است چرا که دولت آمریکا تراشه های مورد استفاده در تلفن های هوشمند و تجهیزات مخابراتی این شرکت را به شدت محدود نموده است.

مقامات صنعت تراشه کره جنوبی امیدوارند که ریاست جمهوری جو بایدن بعضی از این محدودیت ها را کاهش دهد هرچند که این امر دور از انتظار است زیرا دولت جدید آمریکا موضع سخت این کشور نسبت به چین را حفظ خواهد نمود.

به گفته این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه گلکسی S21 جدید خود از اواخر ژانویه سال آینده است در حالی که پیش از این گوشی پرچمدار S20 خود را در اوایل مارس امسال میلادی به بازار عرضه نموده بود.

بر اساس اعلام شرکت تحقیقاتی کانالیس، صادرات گوشی های سامسونگ سریGalaxy S20 5G به ایالات متحده در سه ماهه دوم امسال میلادی نسبت به صادرات مدل قبلی این گوشی در سال گذشته 59 درصد کمتر بوده است.

در مقابل، اپل 15 درصد بیشتر از پرچمدار آیفون 11 خود را نسبت به پرفروش ترین محصول سال گذشته یعنی آیفون XR به فروش رسانده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1255

به "رقابت سر سخت شرکت سامسونگ با هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سر سخت شرکت سامسونگ با هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید