رئیس جمهور: ارتباط با کشور های همسایه جزو اولویت های ما است

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس جمهور گفت: سفر به تاجیکستان فصل جدیدی برای روابط میان ایران و تاجیکستان در مناسبات مختلف خواهد بود.

رئیس جمهور: ارتباط با کشور های همسایه جزو اولویت های ما است

به گزارش خبرنگاران؛ آقای سید ابراهیم رئیسی پیش از سفر به تاجیکستان و در تبادل نظر با خبرنگاران اضافه نمود: در فصل نو روابط ما با تاجیکستان، همکاری ها و مناسبات سیاسی، مالی و فرهنگی مناسباتی خواهد بود.

رئیس جمهور گفت: تاجیکستان مردمی مسلمان و متدینی دارد و ما با آنان، دین، فرهنگ و زبان مشترک داریم.

آقای رئیسی اضافه نمود: ارتباط ما با کشور های منطقه جزو اولویت های جمهوری اسلامی ایران است و ارتباط با کشور های همسایه عموماً تاجیکستان در این سفر دنبال خواهد شد.

رئیس جمهور گفت: امیدواریم در مجموعه مذاکراتی که انجام می گردد مسئولین عالی کشور هایی که در این اجلاس شرکت می نمایند تعامل بین کشور های آسیایی بیش از گذشته و قدم های بزرگتری برداشته گردد.

آقای رئیسی توضیح داد: در گام عملی در ارتباط با تاجیکستان، قرارداد هایی امضا خواهد شد و وزرایی که ما در خدمت آن ها هستیم با وزرای تاجیکستانی قرارداد هایی در حوزه های حقوقی و مسائل مختلف مالی و کشاوزری امضا خواهند کرد که حتماً آنان باید همکاری بین مسئولین جمهوری اسلامی ایران و مسئولین تاجیکستانی را اجرایی تر و میدانی تر نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1743

به "رئیس جمهور: ارتباط با کشور های همسایه جزو اولویت های ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور: ارتباط با کشور های همسایه جزو اولویت های ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید