رئیس انجمن سپک تاکرا: به تیمی باختیم که قبلا آنها را برده بودیم

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس انجمن سپک تاکرا معتقد است که با موفقیتی که این رشته در مسابقات جهانی تایلند کسب کرد کار برای آنها بسیار سخت تر شده و برای رسیدن به سطح جهانی باید یک سرمربی خوب تایلندی را جذب نمایند.

رئیس انجمن سپک تاکرا: به تیمی باختیم که قبلا آنها را برده بودیم

سهراب آزاد در گفت وگو با خبرنگاران، کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز در مسابقات دنیای را حاصل کوششی همه جانبه دانست و اظهار کرد: این مدال ها کار ما را برای آینده خیلی سخت تر کرد. ما چندین سال بود که در این سیدبندی حضور داشتیم و توانستیم در دو بخش مدال طلا بگیریم و به سطح حرفه ای و دسته برتر دنیای صعود کنیم.

وی اضافه کرد: ما در آینده باید خیلی بیشتر کوشش کنیم تا نتایج مطلوبی بگیریم چون حریفان قدرتمندتری خواهیم داشت. ما باید یک سرمربی خوب تایلندی را جذب کنیم تا از علم روز دنیا عقب نباشیم. اگر از همین الان هم کارها را آغاز کنیم باز هم زمان کمی داریم چه رسد به اینکه این زمان هم به تعویق بیفتد.

رئیس انجمن سپک تاکرا با تاکید براینکه برنامه ریزی اصلی نتیجه گیری این انجمن برای حضور پیروز در بازی های آسیایی اندونزی 2018 است گفت: آن دوره از بازی ها در چهار بخش برگزار می گردد که هر کشور می تواند در سه بخش تیم داشته باشد و قطعاً ما از همه گزینه ها استاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب سرمربی خارجی مسئله ای وجود دارد؟ اضافه کرد: ارتباط ما با فدراسیون دنیای و آسیایی بسیار خوب است و می توانیم از این فرصت و توان به خوبی استفاده کنیم. صحبت هایی را با علی پور رییس فدراسیون انجمن های ورزشی داشتیم اما برای تامین اقتصادی این مساله باید مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم یاری نمایند.

سهراب آزاد گفت: اگر توانستیم از منابع اقتصادی این نهادها و فدراسیون استفاده کنیم که خیلی عالی می گردد و اگر هم یاری آنها زیاد نبود مجبور هستیم خودمان منابع اقتصادی را تامین کنیم. حتی اگر احتیاج باشد شاید این مربی را در مقاطع سه ماهه به ایران بیاوریم .

وی گفت: برای کسب پیروزیت در بازی های آسیایی اندونزی احتیاجمند یک برنامه ریزی حداقل یک یا دوساله است. اگر این برنامه ریزی نباشد شرایط به گونه ای پیش خواهد رفت که به تیم هایی می بازیم که قبلا آنها را می بردیم. نمونه شاخص آن هم در همین رقابت های دنیای تایلند رخ داد ما به تیم هند باختیم که قبلا آنها را برده بودیم. هندی ها حدود دوماه با 40 نفر در تایلند اردو زده بودند و توانستند ما را شکست دهند. این نتیجه هزینه کردن و برنامه ریزی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 565

به "رئیس انجمن سپک تاکرا: به تیمی باختیم که قبلا آنها را برده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس انجمن سپک تاکرا: به تیمی باختیم که قبلا آنها را برده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید