دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران شیک و مدرن ، عکس 2015

به گزارش مجله مدیریت ناب، شما نمی توانید رستورانی که غذای بد سرو می نماید را به موفقیت برسانید اما مشتریان هم نمی خواهند بهترین و خوشمزه ترین غذا را در محیطی نامناسب و خسته نماینده میل نمایند. اینجاست که دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران اهمیت زیادی پیدا می نماید. شما می توانید از بین دکوراسیون های لوکس و روستیک هر کدام را که می خواهید برای رستورانتان طراحی کنید اما نکته مهم این است که در طراحی به نیازهای مشتریان اهمیت بیشتری بدهید و آنها را در الویت اول قرار بدهید.

دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران شیک و مدرن ، عکس 2015

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اما هیچ چیز مانند رستورانی کوچک که برخلاف سبک معماری شهر بنا شده باشد نمی توانند نگاه ها را بخود جذب کند. در رستورانی پیروز غذا، سرویس دهی و دکوراسیون همگی در کنار هم باعث ایجاد تجربه ایی خوب برای مشتریان خواهد شد. مثلا اگر رستوران دکوراسیونی لوکس و نورپردازی رومانتیک داشته باشد اما از طرح و نقش های اسپرت بروی دیوار استفاده گردد مشتریان متوجه نمی گرددند که آیا در رستورانی لوکس هستند یا اسپرت. رستوران زیر یکی از بهترین نمونه ها در طراحی دکوراسیون رستوران های کوچک در شهرهای عظیم است.

رستوران پونچو شماره هشت یک رستوران مکزیکی است که بخاطر سرو کردن غذایی محلی تهیه شده از گوشت گاو و نان ذرت مکزیکی ملقب به بوریتوس Burritos مشهور شده است. این رستوران در خیابانی شلوغ در لندن قرار گرفته است و توسط استودیو طراحی Something from Us شده است.

نام رستوران با الگویی از نوشته های جفتی و درشت به رنگ زرد و نقره ایی ساخته شده است. این رستوران که فقط بوریتوس سرو می نماید طوری طراحی شده است که بگونه ایی لندنی ها را به مصرف غذایی سالم دعوت کند. استفاده از رنگ های شاداب در کفپوش در کنار احتیاج به تعمیرات و مراقبت بسیار کم و راحت این موضوع را تعیین می نماید که این رستوران تا سال های سال تازگی خود را حفظ خواهد نمود. محل آماده سازی و میل کردن غذا به رنگ های سفید در آمده اند تا کنتراست و تضاد مورد احتیاج مکان را بوجود بیاورند. استفاده از خطوط ساده و لبه های صاف نشانه سادگی و در عین حال کلاسیک طراحی داخلی رستوران است که حتی می تواند در طراحی فضای خانه و ادارجات مورد استفاده قرار بگیرد.

دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران

منبع: اتاق
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1161

به "دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران شیک و مدرن ، عکس 2015" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون داخلی و خارجی رستوران شیک و مدرن ، عکس 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید