دروازه بان ماشین سازی بیکارترین بازیکن میدان بود

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری، امروز در نشست خبری بعد از بازی ماشین سازی و نساجی مازندران گفت: نگران بودیم که ضدحمله نخوریم و دو سه بار هم به دروازه نساجی رسیدیم اما انتقال دفاع به حمله ما باید قوی تر عمل می کرد.

دروازه بان ماشین سازی بیکارترین بازیکن میدان بود

وی ضمن احترام به تیم مجید جلالی افزود: نساجی موقعیت چندانی روی دروازه ما نداشت، امروز بیکارترین بازیکن ما دروازه بان ماشین سازی بود.

سرمربی ماشین سازی تبریز تاکید کرد: باید از شرایط میزبانی استفاده کنیم اما حساسیت بازی به خاطر نزدیکی در جدول رده بندی و نداشتن تمرکز در ضربه های آخر باعث شد 2 امتیاز حساس را از دست بدهیم.

مهاجری با اشاره به اینکه باید تمرکزمان را در میدان بالا ببریم، شرح داد: در این شرایط انتظار داشتم حداقل در ضربات آخر بهتر عمل کنیم چرا که وقتی تیم اینگونه عمل می کند کمتر صاحب موقعیت می شویم و باید از حداقل موقعیت ها بهره برد.

وی اذعان داشت: خوشحالم که توانستیم دروازه مان را بسته نگهداریم اما از طرف دیگر ناراحتم از اینکه پیروز به گلزنی نشدیم.

سرمربی ماشین سازی همچنین با اشاره به وضعیت بازیکنان تعویضی شرح داد: بازیکنان تعویضی ما نتوانستند با بازیکنان داخل میدان ارتباط برقرار کنند.

مهاجری در پایان با اشاره به نحوه داوری این دیدار تاکید کرد: خسته نباشید به تیم داوری می گویم، شاید اشتباهاتی هم داشتند اما تأثیرگذار نبود.

گفتنی است، دیدار ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 172

به "دروازه بان ماشین سازی بیکارترین بازیکن میدان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان ماشین سازی بیکارترین بازیکن میدان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید