دبیر هیئت امنای جمعیت نیشابوری های مقیم تهران به ملاقات حق شتافت

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- زنده یاد سید عبدالله قرشی از برترین یاران و عاشقان نیشابور بزرگ و مردی با اهدافی زیبا و به یاد ماندنی بود که به ملاقات حق شتافت .

دبیر هیئت امنای جمعیت نیشابوری های مقیم تهران به ملاقات حق شتافت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،زنده یاد سید عبدالله قرشی یکی از موسسان و دبیر هیئت امنای جمعیت نیشابوری های مقیم تهران بود که سالها با برگزاری جلسات این جمعیت نقش مهمی در برقراری پل ارتباطی نیشابوریان ساکن مرکز با همشهریان خویش و زادگاهشان داشت.

وی که یکی از کارشناسان رسمی دادگستری و وکیل پایه یک بود در طول دوران عمر با برکتش و به وسیله جمعیت نیشابوری های مقیم تهران زمینه ساز یاری به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان مستعد و کم برخوردار شهرمان در گوشه و کنار شهر و روستاها شد و نتایج درخشانی در این بخش حاصل شد که کماکان این نهضت درخشان را یارانش ادامه می دهند.

زنده یاد سید عبدالله قرشی در سالهای پس از انقلاب طرح موفقی را به وسیله جمعیت دنبال کرد که برپایه آن در چند سال متوالی برنامه ریزی حضور پزشکان و متخصصان علوم پزشکی و پیراپزشکی مقیم تهران و خارج از کشور را به زادگاهشان نیشابور در قالب یک تور علمی و پژوهشی و با همراهی اعضای جمعیت نیشابوریهای مقیم مرکز با سایر تخصص های فنی و مدیریتی را انجام داد و به صورت رایگان خدمات مرتبط با هر بخش را تقدیم همشهریان خویش نمود.

از دیگر اقدامات موثر این فرهیخته بزرگوار ، مشارکت و یاری به تاسیس و راه اندازی پلانتاریوم یا آسمان نمای خیام و نیز تاسیس مرکز پزشکی شمس شرق بود که موجب ترغیب و تشویق خیرخواهان شهرمان و بعضا حضور نیک اندیشان سایر شهرها و نقاط کشور برای یاری به توسعه نیشابور شد.

زنده یاد سید عبدالله قرشی که سالها از بیماری مزمن قلبی رنج می برد صبح روز چهارشنبه 10 فروردین 1401 بر اثر ایست قلبی به ملکوت اعلی پیوست و دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1997

به "دبیر هیئت امنای جمعیت نیشابوری های مقیم تهران به ملاقات حق شتافت" امتیاز دهید

3 کاربر به "دبیر هیئت امنای جمعیت نیشابوری های مقیم تهران به ملاقات حق شتافت" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر هیئت امنای جمعیت نیشابوری های مقیم تهران به ملاقات حق شتافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید