خط کشتی رانی خرمشهر به بندر صحار عمان در ماه آینده افتتاح می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، سفیر کشور عمان در ایران گفت: در تفاهم های اجرا شده میان مسئولان دو کشور قرار شد خط کشتی رانی خرمشهر به بندر صحار عمان در ماه آینده افتتاح گردد که این موضوع را به بازرگانان خوزستانی تبریک می گویم.

خط کشتی رانی خرمشهر به بندر صحار عمان در ماه آینده افتتاح می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اهواز، مسعود بن احمد البربانی امروز در همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در عمان گفت: امروز اینجا آمده ام تا موانع تجارت میان ایران و عمان کم گردد همچنین افتتاح خط کشتی رانی خرمشهر به صحار که بازگشایی آن تقریبا تا ماه آینده است را به شما تبریک می گویم.

وی اضافه نمود: در سال گذشته شاهد بازدیدها و سفرهای کاری میان مسئولان بانکی کشورهای ایران و عمان بودیم که در خلال این امر تفاهم نامه های خوبی برای بهبود شرایط تجارت میان این دو کشور امضا شد همچنین با سفر صمدی معاون وزیر امور خارجه ایران به عمان شاهد اتفاقات مثبتی خواهیم بود.

سفیر عمان در ایران با ابراز خرسندی از حضور فعالان مالی در این همایش بیان نمود: قرار است میان وزیر تجارت ایران و عمان دیداری صورت بگیرد اما به دلیل تغییر وزیر تجارت در ایران این دیدار به تاخیر افتاد که امید است هر چه زودتر این دیدار صورت بگیرد.

وی عنوان نمود: در طول سفرهای من در ایران بیشترین پرسش از من درباره اخذ ویزا برای عمان است که باید در این باره عرض کنم تصمیمات دیپلماتیک در این زمینه میان دو کشور عمان و ایران رو به خاتمه است و تنها یکسری تصمیمات فنی باید اخذ گردد.

خط کشتی رانی خرمشهر به عمان 9 دی افتتاح می گردد

شهلا عموری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در اهواز گفت: به دلیل صادر کردن کالا به عمان از سوی ایران و نبود خط مستقیم میان این دو کشور تصمیم به راه اندازی خط کشتی رانی خرمشهر به صحار گرفته شد همچنین دلیل دیگر میزان بالا بودن آمار صادرات ایران به عنوان است.

وی اضافه نمود: سال گذشته بالغ بر 85 میلیون دلار صادرات استانی به عمان داشتیم و در حال حاضر در6 ماهه نخست سال 78 میلیون دلار داشته ایم که این نشان از رشد صادراتی ما به عمان را داشته است.

رئیس اتناق بازرگانی اهواز بیان نمود: با پیگیری های بسیار زیاد مسئولان و نهادهای مربوطه به خصوص استاندار خوزستان که یاری بسیار ویژه ای در این زمینه داشته پیروز شدیم با یک خط کشتی رانی تفاهم نامه ای داشته باشیم و خط ایران به عمان در9 دی ماه سال جاری از بندر خرمشهر افتتاح خواهد شد.

وی عنوان نمود: امید است با افتتاح این خط میزان صادرات ایران به عمان افزایش یابد و مسائل صاردات به عمان نیز از پیش رو برداشته شوند همچنین هر قدر میزان بار و مراودت مالی ما با عمان افزایش پیدا کند باعث رونق مالی خوزستان نیز خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 476

به "خط کشتی رانی خرمشهر به بندر صحار عمان در ماه آینده افتتاح می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خط کشتی رانی خرمشهر به بندر صحار عمان در ماه آینده افتتاح می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشتی رانی خرمشهر به بندر صحار عمان در ماه آینده افتتاح می گردد"

1 دیدگاه

امین 25 اسفند 1398

بله خوب است

پاسخ به امین
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید