خبرنگاران راه اندازی کارگروه اشتغال کارکنان وظیفه در استان ها

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران - خبرنگاران - فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از راه اندازی کارگروه اشتغال کارکنان وظیفه در استان ها با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان متناسب با مهارت های آنها اطلاع داد.

خبرنگاران راه اندازی کارگروه اشتغال کارکنان وظیفه در استان ها

به گزارش خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی فرحی روز چهارشنبه در همایش سراسری قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که به صورت ویدئوکنفرانسی در سالن جلسات امام رضا (ع) در معاونت تربیت و آموزش ناجا برگزار گردید، گفت: طی جلساتی که قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با سازمان فنی و حرفه ای داشته است، مقرر شد که به ازای هر دوره آموزشی یک آزمون ادواری برگزار کنیم که این مهم طی امسال در سراسر کشور انجام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز می توانیم بگوییم که 15 درصد از سربازان در همان ابتدای خدمت می توانند مدارک فنی و حرفه ای اخذ نمایند؛ در نهایت سربازان پس از طی دوره یک ماهه آموزش در 30 هزار نقطه در سراسر کشور تقسیم می شوند.

این مقام ارشد نظامی توضیح داد: اخیراً با انعقاد تفاهم نامه ای بین وزارت کشور و ستاد کل نیروهای مسلح، کارگروه اشتغال کارکنان وظیفه در هر استان با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان متناسب با مهارت های آنان راه اندازی شد.

فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: این یک توفیق الهی است که با عشق، ایمان و اعتقاد بتوانیم جوانان را در دوره سربازی به نقطه عطف برسانیم تا پس از خدمت مقدس سربازی بتوانند با موفقیت و کسب مهارت وارد جامعه شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1271

به "خبرنگاران راه اندازی کارگروه اشتغال کارکنان وظیفه در استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی کارگروه اشتغال کارکنان وظیفه در استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید