حمایت 15 هزار نفری از طومار محکومیت سرکوب مسلمانان کشمیر توسط نظامیان هندی

به گزارش مجله مدیریت ناب، طومار محکومیت سرکوب مردم کشمیر توسط نظامیان هندی توسط 15 هزار مسلمان از ملیت های مختلف امضا شد.

حمایت 15 هزار نفری از طومار محکومیت سرکوب مسلمانان کشمیر توسط نظامیان هندی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، تعداد امضاهای ثبت شده روی طومار محکومیت سرکوب مردم کشمیر توسط نظامیان هندی به بیش از 15 هزار رسید.

این طومار که ابتدا در راستا پیاده روی اربعین حسینی قرار داشت مورد توجه ویژه زائران نهاده شد و طی چند ساعت هزاران مسلمان از ملیت های مختلف ظلم به مردم کشمیر و حبس خانگی مسلمانان این منطقه توسط نظامیان هندی را محکوم کردند.

در متن اصلی این طورمار آمده است: مسئولین محترم سازمان ملل ما امضا کننده طومار خواهان لغو حکومت نظامی ظالذمانه علیه مردم کشمیر توسط دولت هند هستیم و از شما توقع داریم با ورود جدی به این مساله حق انتخاب سرنوشت به وسیله همه پرسی آزادانه را مردم کشمیر بدهید.

این متن که به چهار زبان انگلیسی، فارسی، عربی و اردو آماده شده مورد استقبال مردم نهاده شد و قرار است به زودی این طومار به مسئولین نمایندگی سازمان ملل تحویل داده گردد.

لازم به ذکر است مردم کشمیر از 78 روز پیش توسط نظامیان هندی در خانه های خود حبس شده اند و در این مدت با کمبود شدید آذوقه و دارو روبرو هستند.

هند در کوشش است مسلمانان منطقه را به اقلیت کشانده و سیطره خود بر کشمیر اشغالی را قطعی کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 380

به "حمایت 15 هزار نفری از طومار محکومیت سرکوب مسلمانان کشمیر توسط نظامیان هندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت 15 هزار نفری از طومار محکومیت سرکوب مسلمانان کشمیر توسط نظامیان هندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید