حجت اشرف زاده از گذراندن کرونای سخت اطلاع داد

به گزارش مجله مدیریت ناب، حجت اشرف زاده که شامگاه شنبه ـ 23 بهمن ماه ـ در تالار وحدت اجرا داشت، از ابتلا به کرونای سختی اطلاع داد که به تازگی از آن رهایی پیدا نموده است.

حجت اشرف زاده از گذراندن کرونای سخت اطلاع داد

به گزارش خبرنگاران، تالار وحدت در دومین روز از شروع رسمی اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، میزبان کنسرتی به خوانندگی حجت اشرف زاده بود که در جریان آن این خواننده خاطرنشان کرد ظرف یک ماه گذشته کرونای سختی را پشت سر گذاشته و خوشبختانه توانسته است خودش را به این اجرا برساند. با این همه اشرف زاده در طول کنسرت بارها ابراز امیدواری کرد که بتواند با توجه به شرایط جسمی اش از پس اجرای قطعه ها بربیاید.

او که سال گذشته و در جریان برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر هم با کنسرتی مجازی در این رویداد حاضر بود، اجرا در تالار وحدت را آرزوی هر هنرمندی دانست و یادآور شد که این تالارِ نوستالژیک، اساتید موسیقی بسیاری را به خود دیده است.

در جریان کنسرت شامگاه شنبه، قطعاتی چون دورت بگردم، دلتنگی، ماه بی تکرار من، بمان برایم، ماهی، مو پریشان و ... به وسیله حجت اشرف زاده برای حاضران در سالن اجرا شد که جمعیت قابل توجهی را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تشکیل می دادند.

بعلاوه برای لحظاتی در این اجرا، بعضی تماشاگران نسبت به صدای بالاتر موسیقی نسبت به صدای خواننده، تذکر دادند که با درخواست اشرف زاده، برگزارکنندگان اجرا درصدد برطرف مشکل برآمدند.

کنسرت حجت اشرف زاده در زمان مقرر ـ ساعت 21 و 30 دقیقه ـ در تالار وحدت اجرا شد و حدود یک ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید.

در دومین روز از شروع رسمی جشنواره موسیقی فجر تالار وحدت بعلاوه میزبان اجرای ارکستر پارسوآ به رهبری احمد مقدسی زاده بود و اجرای هنرستان موسیقی دختران هم در تالار رودکی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش خبرنگاران، با سپری شدن اجراهای روز دوم جشنواره موسیقی فجر، سه روز دیگر تا سرانجام برگزاری باقی است و در روز سرانجامی ـ آدینه 29 بهمن ماه ـ مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

جشنواره موسیقی فجر به علت تقارن با ایام شهادت چهارشنبه و پنجشنبه اجرایی به خود نخواهد دید.

تنهای اجرای روز سرانجامی متعلق به رضا بهرام ـ خواننده پاپ ـ است که آدینه در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1963

به "حجت اشرف زاده از گذراندن کرونای سخت اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجت اشرف زاده از گذراندن کرونای سخت اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید