جشن سال نوی چینی با فناوری نسل پنجم

به گزارش مجله مدیریت ناب، هر سال بر شمار مخاطبان شب نشینی عید بهاره در نقاط مختلف چین و دنیا اضافه می گردد تا جایی که به عنوان پربیننده ترین برنامه تلویزیونی دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

جشن سال نوی چینی با فناوری نسل پنجم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، شب نشینی عید بهاره رادیو و تلویزیون مرکزی چین 260 دقیقه طول کشید و شامل برنامه های طنز و آواز، تئاتر، شعبده بازی و آکروبات بود.

شرکت کنندگان در این شب نشینی پیرامون موضوعات مهم کنونی و مسایل مورد توجه جامعه صحبت کردند و ضمن بیان احساسات بین اعضای خانواده، عواطف نسبت به زادگاه، با خواندن ترانه سال نو را به مردم تبریک گفته و برای چین آرزوی خوشبختی کردند.

به طور معمول برنامه های شب نشینی با موضوعات غنی و فعالیت های گوناگون با ترکیب موضوعات سنتی و مدرن، به جشن پرشکوه فرهنگی شب سال نو چینی تبدیل می گردد. با توجه به شرایط کنونی، در پخش برنامه های شب نشینی اندکی تجدید نظر شد و مقابله با کروناویروس نیز که از استان ووهان شیوع یافته در این برنامه جای داشت.

شب نشینی عید بهاره سال جاری برای نخستین بار صحنه ای در سه طبقه سه بعدی ایجاد نموده و در این ضمن با استفاده از فناوری صفحه نمایش پرواز 360 درجه ای به نمایش در آورد. همچنین ربات و پهپاد نیز در فیلمبرداری و فراوری برنامه ها مورد استفاده قرار گرفته و برای نخستین بار پخش زنده VR تحقق یافت. نوآوری و فناوری گوناگون باعث شد که شب نشینی عید بهار سال جاری سرشار از فناوری علمی باشد.

علاوه بر شهر پکن، دو برنامه شب نشینی دیگر نیز در شهر جنگ جوئو استان هه نان واقع در مرکز و منطقه خلیج بزرگ گوانگ دونگ- هنگ کنگ-ماکائو واقع در جنوب چین برگزار گردید. شب نشینی عید بهاره سال جاری با استفاده از روش پخش تمام رسانه ای، به طور نوآورانه ای به وسیله صفحه های نمایش بزرگ و کوچک بهره برد.

سال جاری، رادیو و تلویزیون مرکزی چین همچنین پخش زنده شب نشینی عید بهاره 2020 را ارائه کرد. بیش از 500 رسانه از بیش از 170 کشور و منطقه از جمله آمریکا، انگلستان، ژاپن، روسیه، برزیل، سنگاپور، امارات متحده عربی، مالزی، تایلند و لائوس و سینمای بیش از 20 کشور و منطقه شب نشینی عید بهاره چین و فیلم پخش زنده را پخش کردند.

شب نشینی عید بهاره چین که از سال 1983 میلادی آغاز شده، شب نشینی جامع فرهنگی و هنری پرشکوه تلویزیون ملی چین در آخرین شب سال به تقویم کشاورزی برای استقبال از سال نو قمری چین است. بیش از 30 سال است، هر سال بر شمار مخاطبان شب نشینی عید بهاره در نقاط مختلف چین و دنیا اضافه می گردد تا جایی که به عنوان پربیننده ترین برنامه تلویزیونی دنیا در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 630

به "جشن سال نوی چینی با فناوری نسل پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن سال نوی چینی با فناوری نسل پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید