جزئیات ویژگی ها و طراحی Realme X3 Pro فاش شد

به گزارش مجله مدیریت ناب، به تازگی جزئیات ویژگی ها و طراحی Realme X3 Pro در سایت TENAA فاش شده است.

جزئیات ویژگی ها و طراحی Realme X3 Pro فاش شد

به گزارش خبرنگار ، بعضی از محصولات جدید پیش از رونمایی بارها توسط سایت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. شرکت های مختلف روش های متنوعی برای معرفی دستگاه های جدید خود دارند.

البته بعضی مواقع اطلاعات پیش از رونمایی توسط شرکت های دیگر در فضای مجازی منتشر می شود. یکی از روش های افشای اطلاعات، انتشار جزئیات یک دستگاه در سایت های مانند TENAA، GeekBench و موارد این چنینی است. به تازگی یک گوشی جدید در سایت TENAA دیده شده است.

اخیرا یکی از گوشی های هوشمند آینده ریلمی با شماره مدل RMX2121 در فهرست TENAA دیده شده است. به این ترتیب ما اکنون اطلاعات بیشتری از طراحی و مشخصات این دستگاه در دست داریم. بر اساس انتظارات ما، این گوشی همان Realme X3 Pro است که باید در خط تولید X3 به عنوان یک پرچمدار حضور داشته باشد.

  • هوآوی تولید تراشه های گوشی Mate 40 را متوقف کرد

اطلاعات به دست آمده از این دستگاه به ما از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با یک حفره بالای صفحه سمت چپ خبر می دهد. ابعاد این گوشی هوشمند 160.8 در 75.2 در 8.5 میلی متر است. تلفن همراه جدید ریلمی دارای نقطه اتصال 5G دوگانه است و از یک باتری 2200 میلی آمپری دو سلولی استفاده می کند؛ این بدان معناست که احتمالا ظرفیت کلی باتری تلفن هوشمند مذکور باید چیزی حدود 4400 میلی آمپری باشد. البته هنوز این مسئله تائید نشده است. پشت دستگاه نیز دارای یک برش مستطیلی است که میزبان چهار دوربین و یک فلش است.

گفته می شود گوشی آینده ریلمی با اندروید 10 عرضه شده و روی آن رابط کاربری Realme UI قرار گرفته است. تنها اطلاعات قبلی ما درباره X3 Pro از سایت AnTuTu به دست آمده است که نشان داد این گوشی درون خود یک تراشه اسنپدراگون 865 دارد و حافظه دخیره سازی آن UFS خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1017

به "جزئیات ویژگی ها و طراحی Realme X3 Pro فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ویژگی ها و طراحی Realme X3 Pro فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید