تملک پروژه چوخورلار از اولویت های اصلی حوزه احیای بافت فرسوده

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران-دیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز شرکت عمران و توسعه آذربایجان تقدیر را بازوی توانمند اجرایی و فنی در بازآفرینی و احیای بافت فرسوده دانست.

تملک پروژه چوخورلار از اولویت های اصلی حوزه احیای بافت فرسوده

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛صبح امروز جلسه پروژه چوخورلار با حضور هادی بدری مدیر کل املاک و مستغلات شهرداری تبریز و محمدرضا عباسی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان در محل شرکت برگزار گشت.

بدری با اشاره به اینکه شرکت عمران و توسعه آذربایجان بازوی تمام توانمند اجرایی و فنی شهرداری تبریز در بازآفرینی و احیای بافت فرسوده است، اضافه کرد:اقدامات مناسب و خوبی در خصوص ساخت و ساز و اصلاح بافت ناکارآمد شهری توسط این شرکت انجام گرفته که می توان به پروژه مشروطه و مگاپروژه عتیق اشاره کرد.

وی اظهار کرد: تملک پروژه چوخورلار از اولویت های اصلی حوزه احیای بافت فرسوده بوده و تسریع در تملک این پروژه بزرگ یکی از ضروریات فعالیت های شهرداری تبریز است.

مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری تبریز در انتها ضمن تاکید بر هماهنگی و همراهی سایر مناطق 10گانه، سازمان ها و شرکت های شهرداری تبریز و همچنین سایر نهادهای ذیربط که باعث تسریع در تملک محدوده پروژه چوخورلار خواهد بود، گفت: بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی انجام گرفته در سال آینده بحث تملک پروژه چوخورلار اتمام شده و وارد فاز اجرایی خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1478

به "تملک پروژه چوخورلار از اولویت های اصلی حوزه احیای بافت فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تملک پروژه چوخورلار از اولویت های اصلی حوزه احیای بافت فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید