تقدیر موزه گوگنهایم اسپانیا از مرمتگر خانه تاریخی سعادت کاشان ، تصاویر خانه ای که این زن ایرانی مرمت نموده است را ببینید

به گزارش مجله مدیریت ناب، پروژه مرمت خانه تاریخی سعادت در کاشان برنده برترین پروژه معماری MasterPrize سال 2019 شد و در موزه گوگنهایم اسپانیا تقدیر می گردد.

تقدیر موزه گوگنهایم اسپانیا از مرمتگر خانه تاریخی سعادت کاشان ، تصاویر خانه ای که این زن ایرانی مرمت نموده است را ببینید

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

خبرنگاران - حسین فرمانی رئیس ایرانی گروه فرمانی و خالق جوایز معتبر معماری، طراحی و عکاسی گفت: پریسا منوچهری کاشانی، بانوی معمار ایرانی برگزیده AMP شامگاه دوشنبه 14 اکتبر در مراسمی باشکوه در حضور دست کم 300 معمار برجسته بین المللی در موزه معتبر گوگنهایم در شهر بیلبائو جایزه می گیرد. سه برنده برتر سال جاری از بین هزاران اثر از 60 کشور انتخاب شده اند و برندگان سال آینده تبلیغ گسترده دنیای می گیرند.

موسسه معماری AMP که از معتبرترین جوایز معماری دنیا است، چندی پیش اعلام نموده بود برندگان سال جاری در زمره خلاق ترین و الهام بخش ترین پروژه های معماری سراسر دنیا هستند. این نخستین بار است که یک پروژه مرمت خانه تاریخی در ایران پیروز به بردن جایزه بین المللی A+Award سال 2019 در بخش معماری و مرمت شده است.

جایزه Architecture MasterPrize سال 2007 به همت گروه فرمانی راه اندازی شد. ماموریت این انجمن قدردانی از طراحی معماری باکیفیت در سراسر دنیا، تجلیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه های معماری، معماری مناظر و طراحی داخلی است.

پریسا منوچهری کاشانی هنرمند معمار ایرانی پیش از این نیز برنده بخش معماری و مرمت جایزه بین المللی A+Award سال 2019 شده است. او این جایزه را برای پروژه مرمت خانه تاریخی سعادت در کاشان از طرف این موسسه به دست آورد.

گویا این اولین بار است که پروژه مرمت یک خانه تاریخی در ایران پیروز به دریافت این جایزه شده است.

تصاویر خانه تاریخی سعادت در کاشان پس از مرمت توسط پریسا منوچهری کاشانی را در زیر ببینید:

منبع: چمدان
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 443

به "تقدیر موزه گوگنهایم اسپانیا از مرمتگر خانه تاریخی سعادت کاشان ، تصاویر خانه ای که این زن ایرانی مرمت نموده است را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر موزه گوگنهایم اسپانیا از مرمتگر خانه تاریخی سعادت کاشان ، تصاویر خانه ای که این زن ایرانی مرمت نموده است را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید