ترفندهای سفر مقرون به صرفه به آنتالیا

به گزارش مجله مدیریت ناب، اگر اهل سفر هستید و آنتالیا مقصد بعدی سفر شماست با خبرنگاران همراه باشید تا به این شهر ساحلی زیبا، مقرون به صرفه سفر کنید.

ترفندهای سفر مقرون به صرفه به آنتالیا

برای یک سفر لذت بخش احتیاج نیست که سرمایه زیادی خرج کنیم گاهی با کمترین هزینه می توان برترین تجربیات را کسب کرد.

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که با توجه به امکانات و جاذبه هایش بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است . البته روس ها ، آلمانی ها و ایرانیان عزیز ، بیشتر از سایر مردم جهان از سرگرمی در این استان ساحلی ترکیه لذت می برند.

برای هر سفری یک سری احتیاجها وجود دارد و باید این احتیاجهارو تامین کرد که عبارتند از حمل و نقل ، اقامت، خوراک گشت و .. که بسته به بودجه سفر می توان برای هر یک بودجه بندی و برنامه ریزی کرد. حال برگردیم به بحث اصلی یعنی ترفندهای سفر مقرون به صرفه به آنتالیا که با راه کارهای مختلف می توان هزینه این سفر را به حداقل رساند.

برای سفر به آنتالیا می توان از راه زمینی و یا هوایی اقدام کرد که راه معمول هوایی می باشد و برای استفاده از این روش احتیاج به بلیط هواپیما آنتالیا با نرخ مناسب دارید. برای یافتن این بلیط مقرون به صرفه آنتالیا می توانید از باکس پیشنهاد های ویژه خبرنگاران بهره ببرید به این صورت که پس از ورود به سایت خبرنگاران و وارد کردن مبدا و مقصد (آنتالیا) و جستجو، پروازهای این شهر به شما نمایش داده می گردد اما در قسمت بالایی صفحه نتایج یک کادر وجود دارد که پروازهای مقرون به صرفه آنتالیا را به شما پیشنهاد می دهد. این پروازها همان بلیط مقرون به صرفه آنتالیاست که شما به آن احتیاج دارید.

پیشنهاد های ویژه خبرنگاران مقرون به صرفهترین پروازهای بازار

مقرون به صرفهترین از این جهت که پروازهای آنتالیا هم به صورت پروازهای های سیستمی و هم هم به صورت چارتری عرضه می گردد که خبرنگاران با یک جستجوی 360 درجه تمامی پروازهای چارتر آنتالیا را به شما نمایش می دهد و شما علاوه بر پروازهای سیستمی که به صورت معمول در تمامی سایت های رزرواسیون وجود دارد پروازهای چارتر آنتالیا را نیز خواهید یافت.

پیشنهاد های ویژه خبرنگاران مناسب ترین پروازهای بازار

مناسب ترین از این جهت که پروازهای آنتالیا از ایران به دو دسته تقسیم می شوند پروازهای مستقیم و پروازهای غیر مستقیم، تفاوت این پروازها در فرودگاه مقصد یعنی آنتالیا می باشد به این صورت که پروازهای مستقیم آنتالیا به فرودگاه اصلی واقع در آنتالیا می فرایند و زمان ترانسفر تا هتل را کاهش می دهند اما پروازهای غیر مستقیم به فرودگاه های اسپارتا یا دنیزلی می فرایند که شما یک ترانسفر 3 ساعته را تا شهرآنتالیا خواهید داشت. به همین منظور باکس پیشنهادهای ویژه خبرنگاران معمولا سعی می نماید تا پروازهای مستقیم و مقرون به صرفه آنتالیا را نمایش دهد.

برای رزرو هتل آنتالیا نیز می توانید در قسمت جستجو هتل در پی هتل های مالی در آنتالیا باشید به این صورت که با وارد کردن تاریخ سفر خود تمامی هتل هایی آنتالیا همراه با قیمت و نوع اتاق و جزییات دیگر به شما نمایش داده می گردد و شما می توانید با توجه به بودجه خود یکی از هتل ها را رزرو کنید. با توجه به این که غالبا هتل های آنتالیا همراه با وعده های عذا می باشند و تمامی امکانات سرگرمیی داخل هتل ها وجود دارد احتیاجی به صرف هزینه در دیگر بخش های سفر نیست.

منبع: تریپ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2062

به "ترفندهای سفر مقرون به صرفه به آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفندهای سفر مقرون به صرفه به آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید