بسته خبری پرسپولیس، مصلح به سپاهان می رسد

به گزارش مجله مدیریت ناب، شایان مصلح فردا در اختیار کادر فنی قرار می گیرد تا خود را برای بازی با سپاهان آماده کند.

بسته خبری پرسپولیس، مصلح به سپاهان می رسد

به گزارش خبرنگاران ،

تقدیر رییس جمهور از بیرانوند

علیرضا بیرانوند از سوی حسن روحانی، رییس جمهور در اجلاس سراسری نماز در استان سمنان مورد تقدیر نهاده شد و به عنوان سفیر نماز معرفی گردید. متن تقدیرنامه بیرانوند به توضیح زیر است: زیباترین عبادت حق نماز است که ستون دین و معراج مومن است. همه آن هایی که در اقامه باشکوه تر نماز کوشش می نمایند بی تردید در استحکام دین خداورند و عروج انسان ها به سوی خالق مهربان کوشیده اند. بدینوسیله از اهتمام ارزشمند جنابعالی در ترویج فرهنگ نورانی نماز در آوردگاه ها ورزشی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. امید است کوشش ها خالصانه شما مورد پذیرش درگاه خداوند بزرگ قرار گیرد.

انصاری شنبه زیر تیغ

محمد انصاری که به دلیل پارگی رباط صلیبی تا خاتمه فصل نمی تواند بازی کند، روز شنبه زانوی خود را به تیغ جراحی خواهد سپرد. قرار است انصاری توسط دکتر کیهانی که جراحی گردد و یک روز بعد از آن یعنی یکشنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد تا دوران نقاهت را در منزل سپری کند.

سفر یک روزه به اصفهان

به خاطر بازی با سپاهان، پرسپولیسی ها دو روز اول هفته آینده را در اصفهان می گذرانند. پرسپولیس روز شنبه پس از آخرین تمرین خود با پرواز ساعت 16:15 دقیقه راهی اصفهان می گردد و پرواز بازگشت هم برای ساعت 21:30 دقیقه روز یکشنبه رزرو شده است.

پرسپولیسی ها در پک

ملی پوشان پرسپولیس راهی ساختمان پک شدند. علیرضا بیرانوند به دلیل حضور در مراسم اجلاس نماز در سمنان در تمرین پرسپولیس حضور نداشت و از سمنان مستقیما راهی ساختمان پک شد اما احمد نوراللهی صبح با پرسپولیس تمرین کرد و عصر هم در ساختمان پک ریکاوری می نماید.

از جمعه پشت درهای بسته

درهای محل تمرین پرسپولیس پنجشنبه به روی رسانه ها و طرفداران باز خواهد بود اما طبق روال همیشگی دو تمرین آخر پشت درهای بسته انجام می گردد. این یعنی تمرینات جمعه و شنبه هیچ میهمانی نخواهد داشت.

مصلح به سپاهان می رسد

مدافع مصدوم پرسپولیس برای بازی هفته آینده برابر سپاهان مسئله ای ندارد. شایان مصلح که دو بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود از پنجشنبه در اختیار کادر فنی قرار می گیرد تا برای بازی با سپاهان آماده گردد.

2 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 103

به "بسته خبری پرسپولیس، مصلح به سپاهان می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، مصلح به سپاهان می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید