برای موفقیت در آسیا باید ساختار دفاعی استقلال محکم شود

به گزارش مجله مدیریت ناب، تهران (پانا) - کاپیتان سابق استقلال تهران معتقد است این تیم هنوز از لحاظ ساختار دفاعی ایراد دارد.

برای موفقیت در آسیا باید ساختار دفاعی استقلال محکم شود

پیروز قربانی در گفت وگو با پانا، درباره بازی امشب استقلال مقابل الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال در بازی اول مقابل الاهلی عربستان بسیار خوب ظاهر شد و عملکرد قابل قبولی داشت اما به نظرم برای صعود در این مسابقات باید ساختار دفاعی تیم قوی و محکم باشد. در ساختار دفاعی تیم ضعف هایی وجود داشت که به راحتی حریفان می توانند از آن استفاده کنند و راه پیروزی بر استقلال را یاد بگیرند.

وی ادامه داد: استقلال در بحث هجومی خیلی خوب ظاهر شد اما به نظرم در بحث دفاعی دارای ضعف است که باید برطرف شود تا در مقابل الشرطه و الدحیل قطر دچار مشکل نشود.زمانی که استقلال حمله می کرد، در دفاع تیمی و فردی مشکل داشت و اگر قایدی گل چهارم را به ثمر نمی رساند، احتمال داشت تیم الاهلی فشار بیشتری وارد کند و نتجیه را به تساوی بکشد.

کاپیتان سابق استقلال تهران افزود: به نظرم بازیکنان استقلال باید هوشیارانه عمل کنند، در دیدار مقابل الاهلی عربستان در سیستم 1-4-1-4 قایدی و مطهری هافبک چپ و راست بودند به همین دلیل دقایقی از بازی مقابل الاهلی به بازیکنان فشار آمد،باید مراقب چنین مسائلی باشند که در بازی های بعد گرفتار نشوند.در کل استقلال گام اول را محکم برداشت و توانست خیلی خوب قدرت خودش را به حریفان نشان دهد اما باید از این به بعد خیلی هوشیارانه تر بازی کند. بازی مقابل الاهلی به پایان رسید و الان بازی مقابل الشرطه مهم است.

وی در مورد حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: الدحیل قطر تیم دوم قطر است و الشرطه هم مثل ما فوتبال بازی می کند.بنابراین استقلال کار سختی دارد. ضمن اینکه استقلال یک حریف قدرتمند را شکست داده و برای بازی های بعدی حتما باید با برنامه پیش برود.

پیشکسوت استقلال همچنین در مورد درخشش قایدی مقابل الاهلی گفت: قایدی بازیکن سطح بالایی است و هر لحظه می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد او وقتی چند بازیکن روبرو او باشد می تواند آن ها را با هم دربیل بزند، چنین بازیکنی در دنیا کم است و امیدوارم همین راه را پیش برود و در انتخاب هایش هم دقت کند،او می تواند لژیونر شود و در اروپا بازی کند.

قربانی در پایان گفت: استقلال مقابل الاهلی خوب ظاهر شد و این تیم می تواند جزء مدعیان باشد. امیدوارم استقلال و سایر تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند با صلابت کار کنند و کننده شایسته ای برای کشورمان باشند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1546

به "برای موفقیت در آسیا باید ساختار دفاعی استقلال محکم شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای موفقیت در آسیا باید ساختار دفاعی استقلال محکم شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید