ببینید؛ متالیکا با رویدادی مجذوب کننده به فورتنایت می آید

به گزارش مجله مدیریت ناب، یکی دیگر از همکاری های شایعه شده فورتنایت (Fortnite) هم اکنون با موضوع گروه متالیکا (Metallica) به ثمر نشسته است. بخش عمده ای از این کراس اوور از نظر فنی در جشنواره فورتنایت است که در آن چیز هایی مانند یک بتل پس تازه با تم متالیکا، اسکین های مختلف و موارد دیگر در رویدادی که از 13 ژوئن (24 خرداد) شروع می گردد وجود دارد.

ببینید؛ متالیکا با رویدادی مجذوب کننده به فورتنایت می آید

پوسته های نوی که از امروز در دسترس بازیکنان قرار می گیرند شامل اعضای اصلی متالیکا یعنی جیمز هتفیلد (James Hetfield)، لارس اولریک (Lars Ulrich)، کرک همت (Kirk Hammett) و رابرت تروهیو (Robert Trujillo) می شوند. این اعضای متالیکا نماد های فصل چهارم فورتنایت خواهند بود که نسخه های مختلف پوسته های آن ها به وسیله فروشگاه آیتم و بتل پس در دسترس است.

از طرفی کنسرت متالیکا در فورتنایت برگزار خواهد شد که طی آن گروه، شش آهنگ مورد علاقه هواداران را اجرا خواهد نمود. این کنسرت در 22 و 23 ژوئن (2 و 3 تیر) در سه نوبت برگذار می گردد. در این میان جام متالیکا در 18 ژوئن (29 خرداد) برگزار می گردد و به بازیکنان این فرصت را می دهد تا قبل از اینکه در فروشگاه وارد گردد، ایموت Ringer را بدست آورند. این ایموت را با تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان در منطقه خود بدست خواهید آورد. شرکت نمایندگان می توانند حداکثر ده مسابقه را در بازه زمانی سه ساعته منطقه خود انجام دهند و زمان بندی این رویداد خاص برای هر منطقه را می توان در برگه Compete در بازی یافت.

جالب است بدانید که یک مسیر و ماشین نو نیز در بازی Rocket Racing با تم متالیکا در دسترس خواهد بود. طبیعتا موسیقی متالیکا نیز به فورتنایت اضافه خواهد شد. علاوه بر One که از نسخه پریمیوم فستیوال پس قابل دریافت است، بازیکنان می توانند Enter Sandman ،Fuel ،Master of Puppets ،Ride the Lightning را نیز خریداری نمایند. نوعی گیتار نیز در نقشه قرار داده شده که بازیکنان با بدست آوردن آن می توانند به قابلیت های نوی دست یابند.

در خصوص حالت بازی نوی که در کنار محتوای متالیکا به جشنواره فورتنایت می آید، این حالت در Battle Stage اجرا می گردد و 16 بازیکن در آن شرکت می نمایند. یک آهنگ تصادفی انتخاب می گردد و چهار بازیکنی که کمترین امتیاز را در اجرای آن آهنگ کسب نموده اند حذف می شوند. این چرخه تا زمانی ادامه می یابد که یک بازیکن باقی بماند و برنده اعلام گردد. در شرح این حالت آمده است: که اگر آهنگی را می شنوید که هنوز به آن مسلط نشده اید، نگران نباشید. شما می توانید با حمله به حریفان مسیر نبرد را تغییر دهید تا امتیاز آن ها را کاهش دهید.

رویداد نو فورتنایت از امروز شروع شده است. می توانید در ادامه تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Fortnite

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1403 بروزرسانی: 26 خرداد 1403 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2260

به "ببینید؛ متالیکا با رویدادی مجذوب کننده به فورتنایت می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ متالیکا با رویدادی مجذوب کننده به فورتنایت می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید