باقری: امیدوارم ادامه حضور مرادی به خاطر فشارهای از بیرون نباشد

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران، کوروش باقری در حاشیه رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی درباره شرایط وزنه برداری و بلاتکلیفی فدراسیون توضیح داد و گفت: این سوال را باید از آقای پولادگر بپرسید. شرایط نرمال نیست و این را قبول دارم اما مطمئنا وزارت ورزش جواب مستندی خواهد داشت.

باقری: امیدوارم ادامه حضور مرادی به خاطر فشارهای از بیرون نباشد

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری در مورد اینکه مرادی بدون حکم آمده در حالی که اعلام شده او بازنشسته است، بر غیرقانونی بودن ریاست وی در دو سال گذشته تاکید کرد و ادامه داد: مفاد اساسنامه و نصف به علاوه یک انجام نشد و تا الان هم جوابی داده نشده است. اینکه می گویم بازنشسته است به خاطر نامه وزارت ورزش است و فکر نمی کنم وزارت بدون تحقیق مدیری را بازنشسته کند.

وی گفت: کار سختی نیست ببینیم کسی چقدر سنوات دارد. در یک ساعت می توان تعیین کرد هر فرد چقدر سنوات دارد. اینکه چرا دست به عصا می فرایند امیدوارم دلیل آن فشارهای بیرون از ورزش نباشد.

باقری در پاسخ به این پرسش که به خاطر رویدادهای پیش رو، نگران تیم ملی وزنه برداری نیستید؟، گفت: نگرانی ما اثری ندارد و کار به جایی رسیده که مرتبط با وزارت ورزش و مدیر بازنشسته است.

وی ادامه داد: نگران باشیم یا نباشیم اتفاقی نمی افتد. همه چیز تعیین است و دوست عزیزی که 20 سال است تمام ایده ها و برنامه هایش را اجرایی کرده است. اگر قرار است کسی تا آخر عمر رئیس، مربی یا ورزشکار باشد آن وقت کسی اینجا نبود، آن وقت باید هنوز نصیری وزنه می زد و نامجو هم باید رئیس بود. از منیت ها باید بگذریم، برنامه ها مدت زمان تعیینی دارد اما وقتی می گوییم برای خدمت آمده و نگاه مان شخصی است، این مسائل به وجود می آید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1974

به "باقری: امیدوارم ادامه حضور مرادی به خاطر فشارهای از بیرون نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقری: امیدوارم ادامه حضور مرادی به خاطر فشارهای از بیرون نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید