اولین شکست استقلال با نکونام در اصفهان ، سپاهان اولین فینال را جنجالی برد ؛ از انفجار نارنجک تا پنالتی پر سر و صدا!

به گزارش مجله مدیریت ناب، در سرانجام مصاف تیم های سپاهان و استقلال، شاگردان ژوزه مورایس یک بر صفر به پیروزی دست یافتند.

اولین شکست استقلال با نکونام در اصفهان ، سپاهان اولین فینال را جنجالی برد ؛ از انفجار نارنجک تا پنالتی پر سر و صدا!

به گزارش خبرنگاران، از ساعت 20:00 امروز (چهارشنبه) یک شهریور 1402، در جریان بازی های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این ملاقات با نتیجه یک گل به نفع سپاهان به خاتمه رسید.

شاگردان ژوزه مورایس در تیم سپاهان، در دو هفته گذشته نیز مقابل تیم ها تراکتور و ذوب آهن به ترتیب با نتایج 3 بر یک و 2 بر صفر به پیروزی دست یافته بود.

استقلال در دو هفته قبل به ترتیب با نتایج 3 برصفر و یک بر صفر، مقابل تیم های صنعت نفت آبادان و ملوان به پیروزی دست یافته بود.

سپاهان یک - استقلال صفر | زمان: 20:00

مکان: استادیوم نقش دنیا اصفهان

گل ها: رضا اسدی در دقیقه 9+45 (سپاهان)

کارت زرد: رضا شکاری (سپاهان)، ایمان سلیمی (استقلال)، فرشاد احمدزاده (سپاهان)، سید حسین حسینی (استقلال) و جواد نکونام (استقلال)

کارت قرمز: فرشاد احمدزاده با کارت زرد دوم (سپاهان)

ترکیب سپاهان: پیغام نیازمند، محمد دانشگر، باربوسا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، حسین نژاد (سیاوش یزدانی - دقیقه 80)، قربانی، رضا شکاری، رضا اسدی، افرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال: حسین حسینی، صالح حردانی (ارمان رمضانی - دقیقه 76)، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس (جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، ارسلان مطهری (مهرداد محمدی - دقیقه 77) و آرش رضاوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2233

به "اولین شکست استقلال با نکونام در اصفهان ، سپاهان اولین فینال را جنجالی برد ؛ از انفجار نارنجک تا پنالتی پر سر و صدا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین شکست استقلال با نکونام در اصفهان ، سپاهان اولین فینال را جنجالی برد ؛ از انفجار نارنجک تا پنالتی پر سر و صدا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید