افزایش سخت گیری ها به منظور رعایت کامل مسائل بهداشتی در کرمان

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران/کرمان جانشین استاندار کرمان در ستاد مقابله با کرونای استان گفت: فرمانداران باید اجرای بازرسی ها را با جدیت دنبال کنند.

افزایش سخت گیری ها به منظور رعایت کامل مسائل بهداشتی در کرمان

دکتر محمد صادق بصیری در شورای کارگروه بازرسان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان عنوان کرد: بازنگری در چک لیست های گروه های بازرسی ستاد کرونای استان براساس شرایط انجام می گیرد و سخت گیری های لازم برای رعایت کامل مسائل بهداشتی انجام می شود.

وی عنوان کرد: فرمانداران باید تاکید بر جدیت بیشتر در اجرای بازرسی ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگارانگ غلامرضا نویدی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان نیز در این جلسه گفت: 1600 نفر بازرس در سطح استان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در واحدهای تولیدی، اصناف، مطب های، مدارس، امکان عمومی و غیره نظارت دارند.

وی با بیان اینکه دو گروه نظارتی حمل و نقل و اماکن متبرکه نیز به گروه های بازرسی اضافه شده است، گفت: مهر ماه 79 هزار و 74 مورد بازرسی توسط گروه های بازرسی در سطح استان اجرا شده که 54 هزار و 200 واحد در حد مطلوب رعایت نکات بهداشتی و فاقد تذکر بوده اند.

نویدی افزود: 15 هزار مورد تذکر شفاهی و 4 هزار و 954 مورد تذکر کتبی در این بازرسی ها داده شده و 594 واحد نیز منجر به تعطیلی شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1213

به "افزایش سخت گیری ها به منظور رعایت کامل مسائل بهداشتی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سخت گیری ها به منظور رعایت کامل مسائل بهداشتی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید