اشتیاق فراوان روسیه نسبت به گردشگری کرواسی

به گزارش مجله مدیریت ناب، نمایشگاه HTZ که اکنون در روسیه در حال برگزاری است، نظر کارشناسان گردشگری روسیه و کشورهای دیگر جهان را به خود جلب کرده است.

اشتیاق فراوان روسیه نسبت به گردشگری کرواسی

نمایشگاه HTZ که بزرگ ترین و طولانی ترین نمایشگاه سفر روسیه است و بیش از 1972 شرکت به نمایندگی از مقصدهای جهانگردی بین المللی در آن حضور دارند، مکان مهمی برای همنشینی اهالی این صنعت و همچنین، فرصتی عالی برای همکاری با شرکا و مشتریان است.

مهم ترین حاضرین نمایشگاه HTZ عبارت هستند از دفتر جهانگردی زاگرب، پارک ملی پالیتویک لیکس (Plitvice Lakes)، هتل ها و ویلاهای لوسینج (Losinj) و آتلانتیس تراول.

کریستین استنیکیک، مدیر HTZ، گفت:

اگرچه جهانگردان روسی تقریبا دیر اقدام به رزرو تورها و هتل ها برای تعطیلات کردند، اما ما همچنان امیدواریم اتفاق مثبتی در سال جاری رخ بدهد و خبرهای خوبی از اپراتورهای تور بشنویم. مطمئن هستیم که بیش از 200 هزار جهانگرد روسی را در سال 2018 میزبانی خواهیم کرد.

راجکو روزیکا، مدیر HTZ در دفتر روسیه، توضیح می دهد که جهانگردان روسی متوجه اهمیت کرواسی شده اند و اتفاقات مثبتی را می توان پیش بینی کرد.

در سال 2017، بیش از 133000 جهانگرد روسی وارد کرواسی شده اند و 955000 نفر از آن ها حداقل یک شب را در این کشور اقامت کرده اند که به ترتیب، 12 و 10 درصد از آمار جهانگردی را به خود اختصاص داده است. طبق برآوردهای انجام شده، برای حفظ این فرایند مثبت، باید پروازهایی مستقیمی بین شهرهای کرواسی و روسیه برقرار شود.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1907

به "اشتیاق فراوان روسیه نسبت به گردشگری کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتیاق فراوان روسیه نسبت به گردشگری کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید