استان سمنان نیازمند ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه است

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران، علیرضا آشناگر در نشست غروب شنبه خود با یکی از مدیران شرکت های فراوریی سطح سمنان، بابیان اینکه کم کاری بین دانشگاه ها با واحدهای صنعتی پذیرفته نیست، تاکید نمود: باید از سوی دانشگاه ها نیازسنجی ها احصاء گردد همچنین اولویت های واحدهای فراوریی اعلام گردد تا دانشگاه ها، بتوانند در شرایط تحریم نیازهای صنایع فراوریی را تأمین نمایند، از سوی دیگر دولت نیز در راستای حمایت از صنایع و فراوری در حال کوشش جدی است.

استان سمنان نیازمند ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه است

وی اضافه کرد: نقش دولت به عنوان تسهیل گر مهم است و لیکن برای حمایت از دانشگاه و هم واحدهای فراوریی اقدامات خوبی در سطح استان سمنان انجام شده است تا بتوانیم شاهد گام های مهمی برای حمایت از فراوری باشیم.

استاندار سمنان اعلام کرد: رضایت نسبی از دستگاه ها و بانک ها از سوی صاحبان صنایع در درون استان وجود دارد اما باید گفت انتظار صاحبان صنایع این است که دستگاه های اجرایی و بانک ها همکاری بیشتری در راستای رونق فراوری داشته باشند و سختگیری ها را نیز کنار بگذارند.

آشناگر گفت: مشکل تضمین بانکی برخی از صاحبان صنایع در زمان پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها امروز بسیار مطرح می گردد از سویی بانک ها باید از بازگشت سرمایه خود اطمینان حاصل نمایند ولی باید در شرایط فعلی برای حمایت بیشتر تمهیداتی در پیش گیرند تا واحدهای فراوریی در بحث تضمین دچار مشکل نشوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 118

به "استان سمنان نیازمند ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان سمنان نیازمند ارتباط مؤثر صنعت و دانشگاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید