آرزوی گلزنی سرجینیو در آزادی

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرجینیو، زننده گل دوم کاشیما در بازی رفت فینال می گوید: مهمترین چیز این است که بتوانیم جام قهرمانی را کسب کنیم و اگر در خلال بازی فرصتی برای گلزنی نیز داشته باشم و گل بزنم این اتفاق بزرگی می گردد.

آرزوی گلزنی سرجینیو در آزادی

به گزارش خبرنگاران ، سرجینیو که در دیدار رفت با پرسپولیس گل دوم کاشیما را به ثمر رساند، حالا امیدوار است که بتواند در بازی برگشت تیمش با گل او قهرمان گردد. او درباره رویای گلزنی در آزادی این طور می گوید: خوشحالم که در این مسابقات 5 گل را به ثمر رساندم اما هنوز تمام نشده است. اگر در بازی بعدی ما با پرسپولیس اگر شانسی برای گلزنی داشته باشم دوست دارم از آنها نهایت استفاده را کنم. مهمترین چیز این است که بتوانیم جام قهرمانی را کسب کنیم و اگر در خلال بازی فرصتی برای گلزنی نیز داشته باشم و گل بزنم این اتفاق بزرگی می گردد.

او مدعی است که طرفداران پرسپولیس و سکوهای سرخ آزادی باعث نگرانی او و تیمش نمی گردد: من به عنوان یک بازیکن خیلی خوشحال هستم که در این فضای جذاب حضور پیدا می کنم و باعث خوشحالی ام است که فرصت بازی مقابل این همه طرفدار در استادیوم آزادی را دارم. ما توانایی متمایزی داریم و این خوب است که ما موفق شدیم در خانه به پیروزی برسیم. در بازی رفت متوجه شدیم که پرسپولیس قوی است و بازی آنها بیشتر فیزیکی است. به همین خاطر زمان زیادی برد تا بتوانیم به بازی برگردیم.

180 – 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 87

به "آرزوی گلزنی سرجینیو در آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی گلزنی سرجینیو در آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید