مس ایران الوحده عربستان را در جده شکست داد

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران، در ادامه سومین روز از بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه های آسیا در بخش مردان در جده تیم هندبال صنعت مس کرمان دقایقی پیش در ملاقات با الوحده عربستان با نتیجه 32 بر 25 توانست حریفش را شکست دهد. نیمه اول این ملاقات در حالی 14 بر 12 به سود نماینده عربستان به اتمام رسید که نماینده کرمان نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد طوری که توانست در دقیقه بیستم این نیمه 25 بر 22 از حریفش پیش بیفتد و در نهایت با 7 امتیاز اختلاف، برنده این بازی گردد. در خاتمه این بازی افشین صادقی اسم برترین بازیکن این مسابقه را به دست آورد.

مس ایران الوحده عربستان را در جده شکست داد

در دیگر ملاقاتهای مسابقات باشگاه های مردان آسیا نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 30 بر 24 از النجمه بازنده شد، ملاقات تیم های مظهر عربستان و السالمیه 23 بر 20 به سود نماینده عربستان به خاتمه رسید و الدحیل 40 بر 18 القطن یمن را برد. از دقایق دیگر هم در آخرین ملاقات امشب هم الکویت با اُلمالیق رودررو می گردد.

با این نتایج العربی و مظهر با 4 امتیار اول و دوم و النجمه، السالمیه و شهید شاملی در رده های بعدی جدول گروه A قرار گرفتند.

در گروه B هم الدحیل با 6 امتیاز صدرنشین است، الکویت و مس کرمان 4 و المالیق ازبکستان 2 امتیازی هستند و الوحده و القطن بدون امتیاز در انتهای جدول جای گرفتند.

فردا، سه شنبه، تیم ها استراحت می نمایند و این رقابت ها از روز چهارشنبه، 26 خردادماه، با انجام 5 بازی پیگیری می گردد.

بیست و سومین دوره مسابقات هندبال باشگاه های آسیا در بخش مردان از 22 تا 31 خردادماه در جده عربستان پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1699

به "مس ایران الوحده عربستان را در جده شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس ایران الوحده عربستان را در جده شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید