مرکز خرید مرانی مال تفلیس

به گزارش مجله مدیریت ناب، با اینکه بسیاری از گردشگران تور گرجستان ، به منظور بازدید از جاذبه های تاریخی و قدیمی تفلیس به این شهر سفر می نمایند باز هم بخشی از زمان خود را به گردش در میان بازارها و مراکز خرید تفلیس صرف می نمایند تا اقلام مورد احتیاج خود و همچنین سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود خریداری نمایند . در تفلیس گزینه های خرید متعددی وجود دارد که مرکز خرید مرانی مال تفلیس Merani Mall Tbilisi یکی از معروف ترین آن هاست . مرانی مال تفلیس با بیش از 15 سال سابقه در ارائه اجناس و محصولات با کیفیت ، مجموعه ای از برندهای معتبر جهانی و گرجی را در یک مکان متمرکز کرده است . این مرکز خرید که در سال 2002 میلادی راه اندازی شده همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز بوده و پذیرای بازدیدنمایندگان می باشد .

مرکز خرید مرانی مال تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

مرکز خرید مرانی مال گرجستان را می توان یکی از بهترین مراکز خرید در تفلیس دانست . دسترسی به این مرکز خرید آسان و راحت است چرا که مرانی مال در مرکز شهر تفلیس واقع شده است . این مجتمع تجاری دارای 4 طبقه مجهز است که در هر طبقه آن طیف وسیعی از فروشگاه ها و مغازه ها گنجانده شده است . با اینکه مرکز خرید مرانی تفلیس از تفلیس مال گرجستان کوچکتر است اما علاقه مندان به برندهای معتبر بین المللی در این مجتمع می توانند جدیدترین محصولات مارک هایی چون زارا ، کوتون ، ماسیما دوتی ، باتا و … را خریداری نمایند .

بهترین راه گردشگران تور تفلیس برای رسیدن به مرانی مال استفاده از مترو می باشد . آنانی که برای اقامت یکی از هتل های تفلیس در مرکز شهر را رزرو نموده اند با توجه به موقعیت مرانی به راحتی می توانند خود را به این مجتمع تجاری 4 طبقه در مرکز تفلیس برسانند . در مرکز خرید مرانی تفلیس برای رفاه بازدیدنمایندگان چندین رستوران و کافه و همچنین تراس در نظر گرفته شده است که در صورت گرسنگی و خستگی می توان به آن ها مراجعه نمود .مرانی به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید تفلیس بیش از 200 فروشگاه ، غرفه و مغازه را در خود جای داده است .

مشخصات مرکز خرید مرانی مال تفلیس

  • آدرس مرکز خرید مرانی مال تفلیس : Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia
  • تلفن مرکز خرید مرانی مال در تفلیس : 322998168 - 995+
  • ساعت بازدید از مرانی مال تفلیس : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب
  • سال تاسیس مرکز خرید مرانی تفلیس : سال 2002 میلادی
  • موقعیت مرکز خرید Merani تفلیس : مرکز شهر تفلیس
منبع: لذت سفر
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 802

به "مرکز خرید مرانی مال تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید مرانی مال تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید