محمد مسلمی پور: هدف بزرگم بازی کردن در جام جهانی قطر است، امیدوارم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم

به گزارش مجله مدیریت ناب، محمد مسلمی پور، مدافع جدید تیم فوتبال سپاهان این هدف را در ذهن دارد که در جام جهانی قطر برای تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان برود.

محمد مسلمی پور: هدف بزرگم بازی کردن در جام جهانی قطر است، امیدوارم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم

محمد مسلمی پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با ابراز خرسندی از پیوستن به سپاهان گفت: من در تیم تراکتورسازی با امیر قلعه نویی کار کردم و باید از اعتماد این مربی و همچنین مسئولان باشگاه سپاهان تشکر کنم. کار کردن با قلعه نویی لذت بخش است و امیدوارم پاسخ اعتماد این مربی را بدهم. سپاهان هم باشگاه بزرگی است و امیدوارم در انتها این فصل قهرمانی با سپاهان را در لیگ برتر تجربه کنم.

وی در مورد دلایل جدایی اش از تراکتورسازی تأکید کرد: من از رده نونهالان در تیم تراکتورسازی بودم و این تیم نقش مهمی در پیشرفت فوتبالم داشت. وقتی خدمت سربازی من به انتها رسید، در نهایت قراردادم نیز تمام شد و حالا به سپاهان آمده ام.

مدافع جدید تیم فوتبال سپاهان همچنین یادآور شد: مهدی کیانی هم 11 سال در تراکتورسازی بازی کرد و حالا در سپاهان است. این جابه جایی ها در فوتبال طبیعی است. در سپاهان جدا از من چهار بازیکن سابق تراکتورسازی هم حضور دارند و خوشحالم به تیمی آمدم که رابطه خوبی با باشگاه تراکتورسازی دارد. در اینجا ضروری است از طرفداران تراکتورسازی هم تشکر کنم که طی سال های اخیر از ما حمایت کردند.

مسلمی پور درباره اهداف مهمش در فوتبال گفت: دوست دارم با سپاهان قهرمان شوم و تیم امید هم راهی المپیک گردد. هدف مهم من اما بازی کردن در جام جهانی قطر است و از قبل این هدف را در ذهن دارم که در جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی به میدان بروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 119

به "محمد مسلمی پور: هدف بزرگم بازی کردن در جام جهانی قطر است، امیدوارم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد مسلمی پور: هدف بزرگم بازی کردن در جام جهانی قطر است، امیدوارم با سپاهان قهرمان لیگ برتر شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید