عکس تاریخی محمد صلاح در ایستگاه راه آهن

به گزارش مجله مدیریت ناب، یکی از همبازیان قدیمی محمد صلاح تصویر قدیمی از این بازیکن منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

عکس تاریخی محمد صلاح در ایستگاه راه آهن

به گزارش خبرنگاران، یکی از همبازیان قدیمی محمد صلاح تصویر قدیمی از این بازیکن منتشر کرده که در فضای مجازی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. این تصویر به سال 2006 میلادی بازمی گردد و در ایستگاه راه آهن شهر قاهره پیش از سفر تیم نوجوانان باشگاه مقاولون مصر به استان اسیوط گرفته است.

سمیر زیرو همبازی آن روزهای مهاجم فعلی باشگاه لیورپول در خصوص این تصویر به روزنامه الوطن مصر می گوید: این تصویر را پیش از سفر به استان اسیوط برای بازی مقابل تیم پترول اسیوط در کنار قطر گرفتیم. آن روزهای شروع حضور ما در فوتبال پایه بود و هرکدام مان مبلغ کمی برای بازگشت به خانه در جیب مان داشتیم.

زیرو اضافه کرد: فکر می کنم بازی را با یک گل یا شاید هم مساوی تمام کردیم. وقتی به قاهره بازگشتیم صلاح نمی توانست به خانه برود چون دیروقت بود و در آن ساعت امکان سفر به روستای کوچک شان را نداشت. با دوستش احمد سعد به یک مسافرخانه رفتند تا بتواند فردای آن روز به روستای خودشان بازگردد.

همبازی سابق محمد صلاح همچنین گفت: هیچ کدام فکر نمی کردیم به اینجا برسد. او واقعا بازیکن مستعدی بود و با تلاش و پشتکاری که داشت در تیم متمایز از سایر نفرات به نظر می رسید. از ابتدا خودش کار کرد تا به جایی برسد و فکر می کنم خدا هم به او لطف کرد و خیر و برکت داد. صلاح همیشه متواضع و فروتن بود به همبازیان و دوستانش کمک می کرد و تلاش می کرد همه را راضی کند.

سمیر زیرو در پایان گفت: همه ما برای او راضییم، صلاح آرام ترین عضو تیم بود و همیشه شخصیت متفاوت و محترمی داشت. هنوز هم در ارتباط هستیم. هر کدام از بچه های قدیمی مسئله ای داشته باشد به او کمک می کند، حتی در این سطح هم از دوستان خودش فاصله نگرفته است و این ارتباط ادامه دارد. امیدواریم همچنان در این جهت پیروز باشد و به بهترین چیزهایی که می خواهد دست یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1885

به "عکس تاریخی محمد صلاح در ایستگاه راه آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس تاریخی محمد صلاح در ایستگاه راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید