شگرد سوری ها برای مهاجرت به اروپا این بار در لباس تیم فوتبال

به گزارش مجله مدیریت ناب، به نظر می رسد زیرکی و هوش مهاجرانی که به صورت غیرقانونی وارد اروپا می شوند، حد و مرز ندارد و هر بار روش جدیدی را برای سفر به اروپا یا جای دیگر پیدا می نمایند.

شگرد سوری ها برای مهاجرت به اروپا این بار در لباس تیم فوتبال

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، مسئولان امنیتی یونان بازیکنان یک تیم فوتبال را بعد از اینکه هواپیمایشان از اوکراین وارد فرودگاه بین المللی آتن شد بازداشت کردند. این تیم در جهت سوئیس برای حضور در مسابقات قهرمانی در زوریخ بود.

این خبری بود که ابتدا شنیده شد و معمولا تیم های ورزشی به کشور های دیگر برای حضور در مسابقات ورزشی می روند.

اما تیمی که بازداشت شد یک تیم عادی نبود هرچند که لباس ورزشی به تن داشت و چمدان و توپ همراهشان بود و آن ها اعضای یک تیم 10 نفر بودند که ویزای اوکراین داشتند.

اما به نظر می رسد که مقامات یونانی به آن ها شک نموده و فهمیدند که آن ها مهاجر هستند و می خواهند به وسیله زوریخ وارد اروپا شوند، اما به دلیل ویزاهایشان که جعلی بود آن ها را بازداشت کردند.

مقامات یونانی می گویند که بازیکنان تیم فوتبال جعلی گروهی از مهاجران سوری بودند که برای سفر به سوئیس و بعد از آن به اروپا کوشش می کردند. یونان مقصد شناخته شده ای برای مهاجرانی است که برای رسیدن به اروپا کوشش می نمایند. امسال میلادی حدود 36 هزار تن وارد اروپا شدند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 374

به "شگرد سوری ها برای مهاجرت به اروپا این بار در لباس تیم فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگرد سوری ها برای مهاجرت به اروپا این بار در لباس تیم فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید