ریحانه پارسا با گریم شیطانی

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرنگاران : ریحانه پارسا مجددا با انتشار ویدئویی عجیب از خود در فضای مجازی جنجال به پا کرد.

ریحانه پارسا با گریم شیطانی

ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرد.ه است. حواشی پیرامون ریحانه پارسا در فضای مجازی کم نیست. ریحانه پارسا فیلم های مختلفی به بهانه های گوناگون از خودش منتشر می نماید. در یک فیلم ریحانه پارسا از فیلترهای اینستاگرام استفاده نموده است. این فیلم عجیب از ریحانه پارسا را ببینید.

ریحانه پارسا شیطان پرست شده؟

ریحانه پارسا فیلم عجیبی را در فضای مجازی منتشر کرد .او در این فیلم چهره خود را با فیلترهای اینستاگرامی تغییر داد و مخاطبان از او پرسیدند که آیا اخیرا شیطان پرست شده است یا خیر! اما او پاسخ دیگری در این باره نداده است.

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره آغاز کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

ریحانه پارسا در سریال پدر

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا آغاز شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا به نویسندگی و بعلاوه کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

ازدواج و طلاق ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا در اسفند 1398 با مهدی کوشکی (متولد 1359 بازیگر) ازدواج کرد.

از همان ابتدا ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی به علت اختلاف سنی و سبک اعلام آن در شبکه های اجتماعی و حواشی مربوط به آن بسیار خبرساز شد.

چند ماه بعد از ازدواج شان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر نموده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام نموده که حالش خوب است. او بعلاوه در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.

منبع : فرتاک نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1920

به "ریحانه پارسا با گریم شیطانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریحانه پارسا با گریم شیطانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید