جدول لیگ برتر فوتبال در هفته تساوی ها، همه نتایج به نفع پرسپولیس و فولاد رقم خورد

به گزارش مجله مدیریت ناب، در هفته ای که چهار بازی از هفت ملاقات برگزار شده لیگ برتر با تساوی پایان یافت، نتایج بازی ها به سود پرسپولیس و فولاد رقم خورد.

جدول لیگ برتر فوتبال در هفته تساوی ها، همه نتایج به نفع پرسپولیس و فولاد رقم خورد

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز با پنج ملاقات پیگیری شد که به جز یک مسابقه، همه این بازی ها به تساوی انجامید.

سپاهان با تساوی مقابل شهر خودرو، دو امتیاز ارزشمند را از دست داد تا پرسپولیس را بیش از پیش به قهرمانی نزدیک کند. پارس جنوبی جم هم در رتبه سیزدهم جدول ایستاد. شهر خودرو که تا دقایق انتهای از سایپا پیش بود و با این پیروزی می توانست به صندلی دوم جدول بازگردد، برابر خودروسازان به تساوی رسید تا در صندلی سوم جدول باقی بماند. شاگردان ابراهیم صادقی نیز همچنان در صندلی دوازدهم جدول حضور دارند.

ملاقات صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران هم برنده نداشت تا تغییری در رتبه دو تیم در رده های هفتم و نهم جدول ایجاد نشود. استقلال هم با تساوی مقابل تراکتور در صندلی ششم و شاگردان ساکت الهامی در رده چهارم جدول باقی ماندند.

در تنها ملاقات امروز (شنبه) که با فزونی یک تیم به انتها رسید، پیکان در جدال تیم های انتهای جدولی از سد گل گهر سیرجان گذشت تا به رتبه چهاردهم جدول صعود کند. شاگردان جلالی هم تا رده پانزدهم جدول پایین آمدند تا بیش از پیش به سقوط به لیگ دسته اول نزدیک تر شوند.

با تساوی مدعیان، اختلاف پرسپولیس با سایر مدعیان به 14 امتیاز رسید که سرخپوشان برای قطعی کردن چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر (با فرض فزونی فولاد در هر دو ملاقات معوقه خود)، به هشت امتیاز دیگر احتیاج دارند. این تساوی ها همچنین به نفع فولاد هم بود که اکنون با یک پیروزی و یک تساوی در ملاقاتهای معوقه اش، به صندلی دوم جدول صعود می نماید.

نتایج کامل ملاقاتهای برگزار شده هفته بیست وچهارم لیگ برتر فوتبال به توضیح زیر است:

ماشین سازی تبریز صفر - پرسپولیس یک

شاهین شهرداری بوشهر یک - ذوب آهن اصفهان 5

شهر خودرو یک - سایپا یک

سپاهان یک - پارس جنوبی جم یک

صنعت نفت آبادان یک - نساجی مازندران یک

پیکان 2 - گل گهر سیرجان صفر

استقلال صفر - تراکتور صفر

جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

ملاقات تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به دلیل ابتلای بیش از 25 درصد اعضای تیم فولاد به کرونا، به زمان دیگری موکول شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1066

به "جدول لیگ برتر فوتبال در هفته تساوی ها، همه نتایج به نفع پرسپولیس و فولاد رقم خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول لیگ برتر فوتبال در هفته تساوی ها، همه نتایج به نفع پرسپولیس و فولاد رقم خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید