برترین اپلیکیشن های سفر ، اپلیکشن های جهانگردی انگلیسی زبان

به گزارش مجله مدیریت ناب، پیشرفت تکنولوژی اونقدر وسیع بوده که امروزه تو همه قسمت های از زندگی حضور داره. این پیشرفت رو به افزایش، خوشبختانه کیفیت زندگی همه رو بهتر نموده و راه های آسونتری رو هم بهمون یاد داده. امروزه تقریبا بدون استفاده از این ابزار هوشمند، زندگی خیلی سخت تر میشه وحتی نمیتونیم کاراهای معمول روزمره مون رو به راحتی انجام بدیم! بهتره که اینبار پیشرفت تکنولوژی رو از جنبه گردشگری و اپلیکیشن جهانگردی نگاه کنیم تا به محض برخورد با تعطیلات و تایم سفر، بتونیم با استفاده از اپلیکیشن سفر، یه خاطره به یاد موندنی و خوب رو تو فکر خودمون و اطرافیانمون موندگار کنیم.تو این مطلب نمونه ای از برترین اپلیکیشن های سفر که اکثرا انگلیسی زبان هم هستن رو براتون معرفی میکنیم تا بتونین به راحتی اطلاعات جامعی از مقصد مورد نظرتون رو بدست بیارین...

برترین اپلیکیشن های سفر ، اپلیکشن های جهانگردی انگلیسی زبان

1. sygic

این نرم افزار، یکی از برترین اپلیکیشن های سفر و اپلیکیشن های جهانگردی برای مسیریابی آفلاینه که بیش از 100 میلیون بار هم دانلود شده. برنامه جی پی اس آفلاین سایجیک، نقشه های شهرها و کشورهای مختلف جهان رو براتون به نمایش میگذاره و شما می تونید در اون از زبان فارسی هم بهره ببرید. sygic میتونه نقشه بیشتر شهرهای ایران نظیر تهران، مشهد، اصفهان و… رو به صورت کامل روی دستگاهتون نمایش بده و جاده های شهری و بین شهری رو هم براتون معین کنه.

2. waze

این اپلیکیشن جهانگردی، برنامه رانندگی و مسیریابی اجتماعیِ که شمارو میتونه به رانندگان دیگه متصل کنه. با استفاده از اون نه تنها میتونین اطلاعات ترافیکی و مسیریابی را به دست بیارین، بلکه ترافیک های محدودتون رو هم معین کنین تا بتونین به رفت و آمد خودتون و دیگران، بهتر یاری کنین. نمایش شرایط ترافیکی، دوربین های کنترل سرعت، تصادفات و یا جاهای پر خطر هم از امکانات دیگه این اپلیکشین برای سفر هست.

3. Booking.com

این اپلیکیشن سفر، برای رزرو هتل کارتون رو آسونتر میکنه. booking امکان رزرو از بین 640 هزار هتل و آپارتمان رو براتون فراهم میکنه و جست و جوی اقامتگاه رو بر اساس اماکن برجسته و معروف براتون فراهم میکنه، بعلاوه شما امکان رزرو مستقیم از گوشی همراهتون رو هم دارین و در صورت تمایل هم میتونین اطلاعاتتون رو از سایت به روی رایانه شخصیتون منتقل کنین.

4. Foursquare

با استفاده از این برنامه شما میتونین مشاهده کنین که دوستانتون به کجاها سر میزنن و چه کارهایی انجام میدن. این نرم افزار ناب ترین مکان ها رو تو شهر پیدا میکنه و جهانی پیرامونتون رو هم میتونین بهتر بشناسین. تصاویرتون رو به اشتراک بگذارین و نقطه جغرافیایی مکان مورد نظرتون رو هم روی نقشه پیدا کنین.این برنامه یکی از برترین اپلیکیشن های سفر معرفی شده و بسیار کاربردی هم هست.

5. wego

برای استفاده از این اپلیکیشن سفر، حتما باید به اینترنت متصل باشین اما میتونید با دانلود نقشه کشور مورد نظر، از برنامه در حالت آفلاین هم استفاده کنین. میتونین با جستجوی نام محل مورد نظرتون، آدرسش رو به آسونی پیدا کنین و با دانلود صدای راهنمای نقشه و ذخیره اون در کارت حافظتون در حین رانندگی استفاده کنین.

6. TripAdvisor

این اپلیکیشن جهانگردی مدت هاست که جزو محبوبترین مرجع برای مسافرته. بیش از 225 میلیون نفر تورها، منوی رستوران و هتل های مختلف در کشورهای مختلف رو معرفی کردن و در سال های اخیر هم محبوبیت این اپلیکیشن سفر با دسترسی آسون و کاربردیش بیشتر هم شده.

7. Google Trips

این اپلیکیشن سفر به شما امکان میده تا اطلاعات مورد نظرتون رو سازماندهی کنین و راحت تر به گردش و سفر بپردازین. با توجه به موقعیتی که تو اون قرار دارین، برنامه هارو ویرایش کنین و فعالیت هایی مثل رزرو مکان رو به وسیله حساب جیمیلتون هم انجام بدین. برنامه های ارائه شده تو این اپ جامع و کامل هستن و شما امکان ذخیره و مشاهده برنامه رو بصورت آفلاین هم دارین.

8. Couch surfing

دوستان بسیاری از سراسر جهان هستن که شما هنوز اونها رو دیدار نکردین. این اپلیکیشن جهانگردی جامعه ای هست که بیش از 9 میلیون کاربر در اون هوادار سفر هستن و میتونین هتل یا خانه های میزبان در سراسر جهان رو پیدا کنین و از محل های نو هم لذت ببرین، عکس های سفرتون رو آپلود کنین و اونهارو با دستاتون به اشتراک بگذارین.

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 2139

به "برترین اپلیکیشن های سفر ، اپلیکشن های جهانگردی انگلیسی زبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اپلیکیشن های سفر ، اپلیکشن های جهانگردی انگلیسی زبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید