اجرای طرح محله دسترس پذیر در منطقه20

به گزارش مجله مدیریت ناب، مهین قاسمخانی ـ خبرنگار: طرح محله دسترس پذیر به ابتکار اداره سلامت شهرداری منطقه20 برای نخستین بار در تهران درحال اجراست.

اجرای طرح محله دسترس پذیر در منطقه20

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه20 با اعلام این خبر گفت: محله دسترس پذیر، طرحی اجتماعی است که با موضوع دبیران کانون های معلولان منطقه20 اجرا می شود و هدف از اجرای آن رفع موانع موجود برای حضور اجتماعی معلولان است.

امین افصحی افزود: در این طرح تلاش می کنیم ارتباطی نزدیک بین مدیریت شهری و معلولان برقرار کنیم. ابتدا در فضای مجازی، جمع زیادی از معلولان و مدیران شهری منطقه گردهم آمده و توانیابان موانع موجود در جهت تردد خود را همراه با عکس در آن قرار می دهند تا به اطلاع مسئولان برسد. با توجه به تعامل اجرا شده، مسئولان منطقه هم در کمترین زمان موانع و مسائل موجود در جهت تردد معلولان را رفع می کنند.

او با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح تاکنون حدود 80نقطه در منطقه20 برای معلولان مناسب سازی شده است، افزود: محله امین آباد با بیشترین محل مناسب سازی شده، دسترس پذیرترین محله منطقه20 است.

افصحی در خاتمه گفت: بی شک با اجرای این طرح قرار نیست همه مسائل معلولان در زمینه تردد آنها حل شود، اما معتقدیم اگر با اجرای این طرح فقط یک معلول هم امکان حضور در اجتماع را پیدا کند، توانسته ایم در اجرای این طرح گام مناسبی برداریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 528

به "اجرای طرح محله دسترس پذیر در منطقه20" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح محله دسترس پذیر در منطقه20"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید