عرب خطاب به بازیکنان پرسپولیس: پیگیر مطالبات شما هستم

به گزارش مجله مدیریت ناب، سرپرست باشگاه پرسپولیس و سرمربی تیم، امروز در جلسه ای با شماری از بزرگترهای تیم شرکت کردند.

عرب خطاب به بازیکنان پرسپولیس: پیگیر مطالبات شما هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه دورهمی امروز دوشنبه فرصت خوبی بود تا گفت وگوی صمیمانه ای بین مسئولان باشگاه و اعضای تیم شکل بگیرد.

ایرج عرب که امروز همراه تنی چند از مدیران باشگاه در هتل میزبان ضیافت حاضر شده بود، پیش از ناهار به اتفاق برانکو ایوانکوویچ جلسه ای با تعدادی از مسوولان و بزرگترهای تیم داشت.

وی در این جلسه با توجه به مسائل پیش آمده، درباره مسائل مالی باشگاه، مواردی را به صورت شفاف مطرح نمود و گفت: با توجه به مدت زمانی که به باشگاه آمده ام کوشش کردیم تا اولین پرداخت را نهایت امر تا روز یکشنبه داشته باشیم. در جریان مطالبات شما از جمله پاداش های مربوط به لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستم. کوشش من و همکارانم در باشگاه این است که با حل مسائل در روز های آینده، پرداخت های دیگری هم داشته باشیم.

پس از صحبت های سرپرست باشگاه، تعدادی از بازیکنان هم با توجه به فضای دوستانه ای که وجود داشت، نگرانی ها و دغدغه های خود را مطرح نمودند که ایرج عرب مجددا خاطرنشان کرد برای حل این موارد در کوشش است تا معوقات بازیکنان پرداخت گردد.

در انتها این جلسه، اعضای تیم و باشگاه ناهار را در کنار هم و به اتفاق یکدیگر صرف کردند.

ایرج عرب و برانکو ایوانکوویچ جلسه خود برای آنالیز اقدام های صورت گرفته در بازار نقل و انتقالات و تصمیم گیری برای بعضی موارد در این زمینه را شب گذشته برگزار نموده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 111

به "عرب خطاب به بازیکنان پرسپولیس: پیگیر مطالبات شما هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب خطاب به بازیکنان پرسپولیس: پیگیر مطالبات شما هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید