امداد رسانی به 72 خانوار، صاعقه جان یک نفر را گرفت

به گزارش مجله مدیریت ناب، امان الله جهانبین در مصاحبه با خبرنگاران، اضافه نمود: در شهر یاسوج و منطقه ماداوان خدمات رسانی به 21 خانوار با پوشش امداد رسانی به 105 نفر عملیاتی شد و در این راستا 4 تیم 20 نفره، 4 خودرو و 5 پمپ لجن کش فعالیت داشتند.

امداد رسانی به 72 خانوار، صاعقه جان یک نفر را گرفت

جهانبین با بیان اینکه در شهرستان دنا و عشایر تنگ سریز، مناطق گندی خوری و تلگاه امداد رسانی به شش خانوار را داشتیم، ابراز داشت: در این عملیات ها 30 نفر امداد رسانی شدند که اعزام یک تیم 5 نفره، یک خودرو و یک لجن کش به مناطق هدف را داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه رعد و برق در منطقه سردآب شهرستان باشت یک کشته بر جای گذاشت، مطرح نمود: در این عملیات که متاسفانه یک نفر در محل فوت نموده بود، اعزام یک تیم پنج نفره با خودرو به محل و پوشش عملیاتی را داشتیم.

جهانبین همچنین از خدمات رسانی به 250 نفر در قالب 45 خانوار در شهرستان کهگیلویه اطلاع داد و اظهار کرد: پوشش برطرف آبگرفتگی منازل توسط یک تیم پنج نفره با تجهیزات پمپ تخلیه انجام گرفت.

جهانبین گفت: نیروهای امدادی هلال احمر در بارندگی های اخیر خدمات رسانی به موارد متعدد و مختلف در بخش ها و مناطق استان را عملیاتی کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 92

به "امداد رسانی به 72 خانوار، صاعقه جان یک نفر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی به 72 خانوار، صاعقه جان یک نفر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید