14 اجرا در آخرین روز از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش مجله مدیریت ناب، 14 اجرای متفاوت در ششمین روز از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در شش سالن کنسرت به روی صحنه خواهد رفت.

14 اجرا در آخرین روز از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرنگاران، تالار وحدت تهران در پنجمین روز جشنواره موسیقی فجر ابتدا میزبان ارکستر ایسو خواهد بود؛ این اجرا ساعت 18:30 به رهبری مازیار یونسی برگزار می گردد. سپس در ساعت 21:30 هوشیار خیام به تکنوازی پیانو می پردازد.

تالار رودکی نیز ساعت 18:30 میزبان کُر شهر تهران به سرپرستی مهدی قاسمی خواهد بود. همچنین گروه بربطیان به رهبری حسین بهروزی نیا ساعت 21:30 روی صحنه این تالار می رود.

گروه یاغلیق به سرپرستی ساناز نامداری و گروه اسماعیل عظیمی در یک سانس مشترک ساعت 18:30 در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهند داشت. همچنین گروه رخداد به رهبری سهند شکرزاده و تکنوازی پیانو با اجرای سارا صوفی سیاوش در یک سانس مشترک ساعت 21:30 به روی صحنه خواهند رفت.

گروه تنور تریو به سرپرستی میلاد زنده نام و گروه علی پرکار هم در یک سانس مشترک ساعت 19 در برج آزادی اجرا خواهند داشت.

گروه موسیقی میسان اهوازی به سرپرستی مهدی سواری و شالو بوشهر به رهبری عبدالله مقاتلی مطلق در سوره حوزه هنری به روی صحنه می روند.

همچنین محسن ابراهیم زاده در دو سانس به برج میلاد تهران می رود و برای هوادارانش در دو سانس 18:30 و 21:30 می خواند.

گوشه های اصفهان و هزار دستان امیر جاهد نام مستندهای موسیقایی است که ساعت 16:30 در سالن سیف الله داد خانه سینما اکران می گردد. همچنین مستند آخرین بخشی ساعت 18:30 در این سالن به نمایش درمی آید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 149

به "14 اجرا در آخرین روز از جشنواره موسیقی فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 اجرا در آخرین روز از جشنواره موسیقی فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید