یک چهارم مبتلایان به کرونا در دنیا آمریکایی هستند

به گزارش مجله مدیریت ناب، آخرین آمارها نشان میدهد که آمریکا با 280 هزار مبتلا به کرونا، یک چهارم مبتلایان به این ویروس را در دنیا دارد.

یک چهارم مبتلایان به کرونا در دنیا آمریکایی هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آخرین آمارها از آمریکا حاکی از آن است که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به 280 هزار نفر رسیده است.

از سوی دیگر، تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا همچنان فرایند صعودی خود را حفظ نموده و بر اساس آخرین آمار تعداد تلفات کرونا در آمریکا به 7 هزار و 457 نفر رسیده است.

تا کنون بیش از یک میلیون و 141 هزار نفر در سرتاسر دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد بیش از 61 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

کمبود تجهیزات پزشکی برای کادر درمانی و مردم آمریکا به یکی از چالش های دولت این کشور تبدیل شده و کمبود این تجهیزات ، انتقاد بسیاری از سناتورها و نمایندگان کنگره را برانگیخته و برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 202 آمریکا اخیراً در پیامی در توئیتر از کمبود امکانات برای کادر درمانی آمریکا که خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور هستند انتقاد کرد.

وی در پیامی در توئیتر نوشت: این تکان دهنده است که کادرهای خط مقدم، نظیر پرستاران که در حال درمان مبتلایان به کووید-19 هستند هنوز تجهیزات حفاظتی کافی در بحبوحه این بحران ندارد. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 881

به "یک چهارم مبتلایان به کرونا در دنیا آمریکایی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک چهارم مبتلایان به کرونا در دنیا آمریکایی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید