گفتگوی وزرای خارجه روسیه و آمریکا درباره پیشنهاد پوتین

به گزارش مجله مدیریت ناب، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، وزارت خارجه روسیه اظهار داشت سرگئی لاورف وزیر خارجه روسیه و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در تماسی تلفنی درباره پیشنهاد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، برای برگزاری نشستی ویدئویی در سازمان ملل درباره ایران مصاحبه نموده اند.

گفتگوی وزرای خارجه روسیه و آمریکا درباره پیشنهاد پوتین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رئیس جمهور روسیه پیشنهاد برگزاری این نشست ویدئویی با آمریکا و اعضای به جامانده توافق هسته ای 2015 را ارائه نموده است. هدف وی از این نشست، کوشش برای خودداری از افزایش رویارویی و تشدید تنش بر سر ایران در سازمان ملل اعلام شده است.

در همین رابطه روز گذشته سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت: پیشنهاد ولادیمیر پوتین برای برگزاری اجلاس شورای امنیت درباره ایران به قوت خود باقی است.

ریابکوف اضافه کرد: شرایط ایجاب می نماید که این نشست به تعویق انداخته نشود.

ریابکوف گفت که پیشنهاد روسیه در خصوص برگزاری این نشست حتی پس از اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همچنان معتبر است و شرایط ایجاب می نماید که نشست را به تعویق نیندازند.

این در حالی است که دونالد ترامپ شنبه شب در پاسخ به پرسشی در این رابطه گفت بود که بعید است که از ایده پیشنهاد شده از سوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای برگزاری اجلاس وبیناری در خصوص شرایط منطقه خلیج فارس حمایت کند و یا در آن شرکت کند و در این خصوص تا خاتمه انتخابات در آمریکا صبر می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1125

به "گفتگوی وزرای خارجه روسیه و آمریکا درباره پیشنهاد پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی وزرای خارجه روسیه و آمریکا درباره پیشنهاد پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید