گزارش شکایت مردم از خودروسازان تا هفته آینده به مجلس ارسال می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، پارسایی گفت: گزارش آنالیز شکایت مردم از خودروسازان در کمیسیون اصل 90 نهایی شده و حداکثر تا هفته آینده به مجلس ارسال می گردد.

گزارش شکایت مردم از خودروسازان تا هفته آینده به مجلس ارسال می گردد

بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، با اشاره به شکایت های مردم از شرکت های خودروسازی اظهار کرد: پرونده شکایات مردم از شرکت های خودروسازی بیش از 2 سال است که در کمیسیون اصل نود مطرح شده و هر زمانی که ما پرونده را برای ارائه گزارش به هیئت رئیسه آماده نموده ایم، موضوعات و شکایات جدیدی وارد کمیسیون شده، بنابراین ترجیح دادیم که اسناد کامل و جامع تری تهیه کنیم که اکنون این گزارش نهایی شده و در طول هفته آینده به هیئت رئیسه تقدیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: کلیات این گزارش حاکی از آن است که نحوه مدیریت شرکت های خودروسازی با وجود حمایت های همه جانبه و ایجاد فضای انحصاری برای آنها ضعیف است، چرا که این شرکت ها همچنان زیان ده هستند در نتیجه اگر وضع به این منوال پیش برود نتیجه خوبی حاصل نخواهد شد.

پارسایی توضیح داد: ما گزارش شکایت های مردمی را به قوه قضاییه ارجاع می دهیم و پرونده این شکایات وارد مرحله قضاوت خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود بیان نمود: گزارش شکایات مردم از شرکت های خودروسازی نهایتا تا هفته بعد به هیئت رئیسه تقدیم می گردد و طبق آیین نامه این هیئت باید گزارش های کمیسیون اصل نود را خارج از نوبت به صحن علنی بفرستد.

وی گفت: حداکثر کمتر از یک ماه دیگر این گزارش به صحن می آید و پرده از بسیاری از پشت پرده های خودروسازی برخواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 238

به "گزارش شکایت مردم از خودروسازان تا هفته آینده به مجلس ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش شکایت مردم از خودروسازان تا هفته آینده به مجلس ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید