کی روش: اروگوئه یا شیلی؟ برایمان فرقی نمی کند

به گزارش مجله مدیریت ناب، از هیچ کدام از این دو تیم نمی ترسم و نگران نیستم حریف بعدی ما چه تیمی است. فعلا همه تمرکزم روی بازی با پاراگوئه است

کی روش: اروگوئه یا شیلی؟ برایمان فرقی نمی کند

کی روش: اروگوئه یا شیلی؟ برایمان فرقی نمی کند

از دور سوم مرحله گروهی کوپا آمه ریکا 2019، امشب کلمبیا به مصاف پاراگوئه می رود. شاگردان کارلوس کی روش در دو بازی اول خود برابر آرژانتین و قطر به پیروزی رسیده اند و از حالا در مرحله یک چهارم نهایی هستند.

کی روش در نشست خبری بازی با پاراگوئه گفت: هنوز نسبت به آنچه در تصورم دارم، فاصله زیادی داریم. چیزهای زیادی در تیم باید تغییر کند ولی نسبت به چند روز پیش، شرایط مان بهتر است. ممکن است برابر پاراگوئه به چند بازیکن استراحت بدهم ولی مطمئنا بهترین تیم ممکن را برای این بازی به زمین می فرستم. پاراگوئه تیم خوبی است و باید بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم.

وی در خصوص بازی دادن به بازیکنانی که در آستانه دو اخطاره شدن هستند، گفت: این مساله اصلا باعث نگرانی من نمی گردد. بازی با پاراگوئه می تواند به ما برای پیشرفت و بهتر شدن از لحاظ کیفی یاری کند. بله، بازیکنان تک کارته داریم ولی همه آنها به اندازه کافی باتجربه هستند و مسئله ای ایجاد نخواهد شد. تصمیماتم را بر اساس تعداد کارت های بازیکنان نمی گیرم. هر بازیکن باید کار خودش را در زمین انجام دهد.

سرمربی کلمبیا درباره برخورد احتمالی با شیلی یا اروگوئه در مرحله بعد گفت: از هیچ کدام از این دو تیم نمی ترسم و نگران نیستم حریف بعدی ما چه تیمی است. فعلا همه تمرکزم روی بازی با پاراگوئه است و برای این تیم نهایت احترام را قائلیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 230

به "کی روش: اروگوئه یا شیلی؟ برایمان فرقی نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: اروگوئه یا شیلی؟ برایمان فرقی نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید