کشف 20 تن روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع

به گزارش مجله مدیریت ناب، فرمانده انتظامی اردبیل گفت: 20 تن روغن مایع خوراکی خارج از شبکه توزیع به وسیله ماموران پلیس امنیت مالی در اردبیل شناسایی و کشف شد.

کشف 20 تن روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع

به گزارشخبرنگاران اردبیل سردار هوشنگ حسینی اضافه نمود: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با اخلال گران نظام مالی و توزیع کنندگان خارج از شبکه کالا های اساسی، ماموران پلیس امنیت مالی اردبیل با انجام آنالیز های لازم از فراوری روغن مایع خوراکی با استفاده از روغن های خام دریافتی سهمیه ای با هدف توزیع خارج از شبکه به وسیله مسئول یک شرکت در اردبیل اطمینان حاصل کردند.

وی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات تعیین شد این شرکت 20 تن روغن مایع خوراکی را بارگیری و به وسیله یک دستگاه کامیون تریلی قصد انتقال آن به یکی از استان های شمال شرقی با هدف توزیع خارج از شبکه را دارد.

وی اعلام کرد: پس از هماهنگی قضایی و تشکیل اکیپ عملیاتی، ماموران کامیون تریلی را هنگام خروج از حوزه استحفاظی اردبیل شناسایی و توقیف کردند که در بازرسی از این خودرو 20 تن روغن مایع خوراکی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه نمود: کارشناسان ارزش این محموله کشف شده را سه میلیارد و 726 میلیون ریال اعلام کردند.

سردار هوشنگ حسینی اضافه نمود: پرونده ای در این رابطه با اسم اخلال در نظام توزیع مایحتاج ضروری مردم تشکیل و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

وی با اشاره به برخورد قاطع و قانونی پلیس با قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در مورد احتکار و قاچاق کالا را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1685

به "کشف 20 تن روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 20 تن روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید