کرونا سراسر ایتالیا را به منطقه قرمز تبدیل کرد

به گزارش مجله مدیریت ناب، خبرگزاری خبرنگاران- ادامه همه گیری ویروس کووید 19 در ایتالیا مسئولان این کشور را مجبور کرد سراسر ایتالیا را منطقه قرمز اعلام نمایند.

کرونا سراسر ایتالیا را به منطقه قرمز تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان تی جی کام ونتی کوآترو اوره، به راه افتادن موج تازه ای از همه گیری ویروس کرونا در ایتالیا، مسئولان این کشور را مجبور نموده است، سراسر این کشور را منطقه قرمز اعلام نمایند.

همه گیری گسترده بیماری کووید-19 در ایتالیا موجب شده است از تاریخ سوم تا پنجم ماه آوریل سال جاری (14 تا 16 فروردین 1400 شمسی) که در برگیرنده روز های عید پاک در این کشور نیز است، سراسر ایتالیا به منطقه قرمز کرونایی تبدیل گردد. اما در عین حال، اجازه یک بار انجام دادن ملاقات با والدین در همان منطقه سکونت هر یک از شهروندان، داده خواهد شد.

دستورالعمل های جدید مقابله با ویروس کرونا نیز از تاریخ 15 ماه میلادی جاری (25 اسفند 99) تا ششم ماه آوریل سال جاری (17 فروردین 1400 شمسی) همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند.

اما در عین حال، شاخص همه گیری ویروس کرونا در سطوح ملی در ایتالیا، به یک ممیز 16 صدم درصد افزایش یافته است. این در حالی است که 12 استان این کشور وارد منطقه قرمز و 8 استان وارد منطقه نارنجی کرونایی شده اند. فقط جزیره ساردنیا منطقه سفید کرونایی اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1471

به "کرونا سراسر ایتالیا را به منطقه قرمز تبدیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا سراسر ایتالیا را به منطقه قرمز تبدیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید