چرچیچ: پس از پیروزی برابر نساجی سطح اعتماد به نفس تیم بالا است، مطمئنم دربی بازی زیبایی می گردد

به گزارش مجله مدیریت ناب، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پس از برد برابر نساجی سطح اعتماد به نفس تیم ما بالا است و امیدوارم فردا برابر سپاهان کیفیت خوب خود را نشان داده و در نهایت نتیجه خوبی کسب کنیم.

چرچیچ: پس از پیروزی برابر نساجی سطح اعتماد به نفس تیم بالا است، مطمئنم دربی بازی زیبایی می گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، میلیچ چرچیچ عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از شهرآورد فوتبال اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر با تسلیت درگذشت علی انصاریان به خانواده این بازیکن از طرف باشگاه ذوب آهن و رحمان رضایی گفت: پیش بینی می کنم دربی بازی بسیار خوبی از آب درآید چون هر دو تیم سبک بازی تهاجمی دارند.

وی اضافه نمود: مانند هر بازی در طول هفته سخت تمرین نموده و حریف خود را بررسی نموده ایم و پس از برد نساجی سطح اعتماد به نفس تیم ما بالا است و امیدوارم فردا کیفیت خوب خود را نشان داده و در نهایت نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با تأکید بر اینکه با توجه به کیفیت تیمش فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود، ادامه داد: به تیم مان اعتقاد و اعتماد کامل داریم و پیش از این هم بازی های بسیار خوبی انجام داده ایم. مطمئن هستیم که فردا تیم ما کیفیت فنی بالای خود را نشان خواهد داد.

چرچیچ گفت: تقریباً 4 سال است که نتوانسته ایم سپاهان را در بازی های رسمی در زمین خود شکست دهیم و فردا این شانس را داریم که این آمار را تغییر دهیم.

وی بیان نمود: تمام بازیکنان ما آماده هستند و مطمئن هستیم که فردا نتیجه خوبی می گیریم. برای ملاقات با سپاهان بازیکن مصدومی هم نداریم.

به گفته علی دادفر مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن، به جز رحمان رضایی که به دلیل اخراج در بازی با نساجی مازندران روی نیمکت تیمش حضور ندارد، رسول زمانی و مجتبی حق دوست نیز دیگر محرومان ذوب آهن در بازی فردا هستند.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1418

به "چرچیچ: پس از پیروزی برابر نساجی سطح اعتماد به نفس تیم بالا است، مطمئنم دربی بازی زیبایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرچیچ: پس از پیروزی برابر نساجی سطح اعتماد به نفس تیم بالا است، مطمئنم دربی بازی زیبایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید