پیشنهاد وزارت بهداشت ممنوعیت مراسم های مذهبی در فضای بسته است ، پروتکل یک مساله است اجرا مساله دیگر

به گزارش مجله مدیریت ناب، معاون وزیر بهداشت گفت: پیشنهاد وزارت بهداشت این است که برگزاری مراسم های مذهبی در محیط سر بسته با جمعیت زیاد ممنوع باشد.

پیشنهاد وزارت بهداشت ممنوعیت مراسم های مذهبی در فضای بسته است ، پروتکل یک مساله است اجرا مساله دیگر

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت در حاشیه جلسه کمیته مشورتی مبارزه با بیماری کرونا در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره پیشنهادات وزارت بهداشت درباره برگزاری مراسم های ماه محرم گفت: نظر قاطع وزارت بهداشت این است که برگزاری مراسم در محیط سر بسته با جمعیت زیاد ممنوع باشد، محیطی که می خواهد مراسم برگزار گردد باید تهویه مناسب داشته باشد، مدت زمان حضور و میزان جمعیت باید کم باشد و مدت زمان حضور در فضای سربسته نباید بیشتر از 2 ساعت باشد و باید از 25 درصد تراکم فضای سربسته استفاده کرد.

رئیسی گفت: در فضای باز هم اگر قرار است مراسمی باز گردد نباید تماشاچی داشته باشد در مراسم ها معمولا همه در یک جا جمع می شوند و پیشنهاد ما این بوده که این موضوع ممنوع باشد، در بحث نذورات اعلام کردیم که نذورات به سمت یاری های مومنانه برود و نذورات به صورات ارائه مواد خام یا خشک باشد و موکب ها از توزیع مواد غذایی مثل شربت پرهیز نمایند و پیشنهاد می گردد ماسک نذری توزیع گردد.

معاون وزیر بهداشت اظهار داشت: بحث پروتکل ها یک چیز است و اجرای پروتکل ها موضوع دیگری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 1084

به "پیشنهاد وزارت بهداشت ممنوعیت مراسم های مذهبی در فضای بسته است ، پروتکل یک مساله است اجرا مساله دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد وزارت بهداشت ممنوعیت مراسم های مذهبی در فضای بسته است ، پروتکل یک مساله است اجرا مساله دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید