پرتاب موشک های خنجر و کالیبر در حضور پوتین

به گزارش مجله مدیریت ناب، رئیس جمهوری روسیه در جریان یک رزمایش نظامی مشترک در آب های ساحلی دریای سیاه، بر شلیک موشک های مافوق صوت خنجر و موشک های کالیبر از هوا، سطح آب و زیر آب نظارت نموده و آنها را موفقیت آمیز نامید.

پرتاب موشک های خنجر و کالیبر در حضور پوتین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح روسیه در حالی که به روی عرشه ناوچه مارشال اوستینوف متعلق به ناوگان دریای شمالی این کشور در سواحل شبه جزیره کریمه حضور داشت، پرتاب موشک های مافوق صوت خنجر را نظارت کرد.

روز پنجشنبه، ناوگان دریای شمال، ناوگان دریای سیاه و نیروهای هوا-فضای روسیه ، مانور نظامی مشترکی را با شلیک موشک های مختلف، از جمله موشک های کروز کالیبر و موشک مافوق صوت خنجر در سواحل کریمه انجام دادند. در این رزمایش بیش از 30 کشتی، یک زیردریایی متعلق به ناوگان دریای سیاه و بیش از 40 فروند هواپیمای نیروهای هوا-فضای روسیه شرکت داشتند.

پرتاب موشک های خنجر توسط دو فروند جنگنده میگ-31 کا انجام شد و موشک های شلیک شده در مناطق نظامی مشخص شده به اهداف خود اصابت کردند.

در جریان این مانور، خدمه ناوچه دریادار گریگورویچ، کشتی موشک انداز کوچک اوریخووا زویوا و زیردریایی کلپینو نیز موشک های نوع کالیبر را از موقعیت های سطح و زیر آب شلیک کردند.

پوتین، بعنوان فرمانده کل نیروهای مسلح روسیه پس از اتمام این رزمایش، آن را بزرگ و موفقیت آمیز نامیده و شخصاً دستور اتمام مانور و متفرق شدن گروه های نظامی شرکت کننده در آن را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mnab.ir شناسه مطلب: 704

به "پرتاب موشک های خنجر و کالیبر در حضور پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتاب موشک های خنجر و کالیبر در حضور پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید